Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 31 mars 2010



I morse kl 7 så skjutsade jag pappa och Siv till Stockholms -bussen... de åker en sväng till Åland, båten avgår i eftermiddag.

Då fick jag denna fina bukett av dem... mina första Påskliljor för i år!

Jag testade att ringa 202025 då när Linus berättade sin dröm.. då sa de : var god försök senare!:)

I morse ringde jag igen... signalerna går fram , men inget svar.

Nu har jag kollat på Eniro, men fick ingen träff!

Om ca 1 timme så åker jag på "valptitt".... ;)

Ikväll ska jag på mitt första Pilatespass.. det blir spännande att se vad det är!

Efter det så blir det svågerkalas... han fyller 37!

Ha en underbar dag..

4 kommentarer:

  1. Härligt med påskliljor!
    Vad mystiskt det där med numret...du måste testa att ringa igen. Spännande att höra om du får nåt svar.
    Hoppas du fick en trevlig kväll med inte allt för mycket träningsvärk och med god tårta i magen :)
    Glad påsk och många kramar

    SvaraRadera
  2. Heej på dig whicked whitch from north! Är du på väg snart eller? ;-) Jag har nästan allt klart, kvast, kaffekokarn...bara katten som fattas!
    Spännande med telefonnumret :-O
    Ha en riktigt glad påsk! Stora Kramen!
    Ps. Nästa gång ni ser husbilen kanske det är vi...Ds.

    SvaraRadera
  3. Spännande de där med numret...undrar vem som svarar när ni får svar. Fina påskliljor. Ja just de nu är de dax så jag önskar Glad Påsk
    Kramiz Anki n

    SvaraRadera
  4. ...har du rätt riktnummer, eller är det ett mobilnummer...?
    Nu kan vi bocka av en sak till, lampan!!!
    Fast jag har den med vitt mönster :) Men med samma fot!
    Ha, ha, ha, våra män gör ett bra jobb som försöker tyda vad vi säger!
    Ha en underbar kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade