Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 12 mars 2010

Taadaaaa...

Jiiiha... Det blev inte så som jag trodde!
Internetfrågan löste sej...

Ikväll har jag suttit hos grannen/kompisen, Monica.
Vi surrade tjejsnack och drack ett glas vitt ;)
Tänk va mycket ämnen man har att ta upp när man bara är tjejer vid bordet!!
Tjejer och tjejer.... ?!
Vilken benämning har man nu när man närmar sej 40???

Solen log mot oss idag.... och då passade jag på att gå och gå med hundarna!!
Ebba träffade en ny polare (igen) .. men denna gång var det ett större väsen, en HÄST ;)
Så sött.. Ebba sträckte på sin hals så mycket hon kunde.. hästen likaså, plötsligt så möttes mule och nos ;)
Wilma... hon tyckte detta var onödigt dumt.. så hon satte sej med ryggen mot spektaklet och stirrade raaaakt ut i det blå, helt ointresserad!!! Och lite rädd!!!


Vi hörs mer i morgon..
God natt och sov sött!!

6 kommentarer:

  1. Oj, där skrämde du mej ett tag..utan nät i 10 dagar!!! (snacka om en som är beroende ;) )
    Vi tackar för gratulationen, jag som sitter här och hon som är på krogen ...vem tror du har roligast???
    Tur det finns mobiler! Fick just ett sms: 7,2 bra! So far so god...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en trevlig helg!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Vad gulligt : Mule mot nos :-)
    Haha, då talade hon tydligt om med ryggen mot hästen, att hon inte brydde sig om den alls:-)

    Jag brukar kalla andra runt 40 år för tjejer och mig själv för tanten, haha:) Jag är ju 43 år så jag har tränat i några år nu.

    Då är du född 70? Det var min älskade lillasyster också, hon var född på nationaldagen 700606.
    Önskar hon <3 kunde följa med mig och lyssna på Micaela idag, men känner jag henne rätt så passar hon på att vara på scenen MED Micaela, haha:) Hon var en av Miacelas största fans!!

    Ha en underbar dag,
    kram Jeanette

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Vad var anledningen till att ni skulle ha blivit utan Internet?

    Tio dagar...jag skulle ha fått spader!

    Du skulle ha fått ta ett foto av det där mule mot nos! Det låter så himla gulligt!

    Det är en strålande lördagsmorgon. I natt ska vi ställa fram klockorna. Då blir det sex timmars skillnad, tills det är dax för ER att göra det samma -- då går det tillbaka till fem timmar.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Men vilken tur!! Jag fick nästan klåda av bara tanken på att vara utan internet i 10 dar!! Hemskilihemska tanke!!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Tittar in och önskar dej en underbar söndag!
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade