Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 4 mars 2010

Vilken härlig morgon,solen skiner.. och faktiskt, så hörde jag fåglar kvittra:)

Jag vet inte vad som hänt.. men min "bakgrund" har försvunnit!!
Nu är den bara brun... och ful!!
Jag har försökt att koda om den ..men det funkar inte.
Sidan där man hämtar koderna ser helskum ut!!!!
Nu var jag in hos er andra som har One Cute Blog, ni har era bakgrunder kvar?!
Hmm...

Ikväll blir det hockey..:)
Håller allt jag har för MODO!!!

Tror ni på spöken/andar??
Har ni varit med om nåt övernaturligt?
Skulle ni tro på mej om jag sa att jag hade besök igårkväll??
Nån gick förbi i hallen... mot köket, jag blev inte rädd utan konstaterade bara att "nån" är här!!

Daniel och jag har en del knepiga känslor/syner... Daniel råkade ut för nåt otäckt för 2 helger sen!!
Jag återkommer om detta senare....

Nedräkningen har börjat... det är 4 månader kvar tills L-L och jag drar till Italien;)
Det är inte klokt!!!!
Pasta och pizza... gott vin och god glass :)
Mmmm...

Jag önskar er allt gott idag...
Kramen

4 kommentarer:

  1. Japp jag tror på de övernarturliga, vi har ofta besök här på gården, man lär sig leva med det. De vill inget ont.

    Mmmm..nu är de vår, solen håller sig envist kvar, de gillar jag. Sol ger extra glädjeenergi.
    Har bakgrunden bara försvunnit,,,knepigt. Får genast kolla om min är kvar.

    Kramiz Anki N

    SvaraRadera
  2. Absolut tror jag på det övernaturliga. Klokt av dig att inte bli rädd.
    Tittar på matchen och passar på att skriva mellan avblåsningarna. Det går riktigt bra för vårt lag :)
    Kram vännen.

    SvaraRadera
  3. Vi har mer och mer gemensamt; först hundar-golden, sen barn med diabetes, sen tron på det övernaturliga...
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Nu va de rosa runt allt här:-)
    Jag tror absolut på det övernaturliga, har funnits med mig hela livet.
    Japp, jag har facebook!! Har du?
    Mitt är på dajalas@gmail.com som mailadress, lättare att söka än att söka på Jeanette Petersson, haha:-)
    Uppfödaren valde att inte para Vikki, så det är skönt att vovven min inte ska vara borta i över 2 månader:-) Hoppas på att para min Allis framåt sommar/höst vid löp....
    kram kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade