Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 3 mars 2010




Ja... ev så hade en dotter kunnat se ut så här ;)
Haha.. det var ju en rolig grej som jag hitta hos Carina....;)
Men.. knappast troligt att vi kan få till nåt liknande, jag har ju tagit bort själva "inredningen" :)

Idag kör jag igång med Glucosamin till Wilma... hoppas hon blir mindre stel nu!?

Linus vilar hemma idag... Han vill såå mycket men orken finns knappt!!!
HAn åt frukost och sen direkt i sängen..

Jag tittade in i kylskåpet i morse... såg att det satt rödgråtna råttor där, så jag blir väl tvungen att bege mej ner på ICA för en storhandling !!
Tänk att allt tar slut samtidigt!!!!

Har inte mycket ideer just nu.. så jag ger mej här...

Jag önskar er den goaste av dagar...

4 kommentarer:

  1. Hiihiih Millan jag med hittade testet hos Carina .Kul !
    Jag gjorde min Patrik !Fredde var ju en Patrik tills jag såg honom då blev han ju en Freddie:))

    Hoppas ni har det bra .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hoppas Wilma blir mindre stel av glucosaminet! Se till att du köper ett som innehåller kondroitin - mycket mer effektfullt!!!
    Annars önskar jag er en bra vecka!
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Aldrig ätit palt???????
    Är du verkligen en norrlänning????!!!! ;)
    Så gullig "tjej" du fick.
    Jag måste genast prova jag med...jag har alltid velat ha fem barn men min man tyckte att det räckte med ett; vi gick halva vägen var så det blev tre... ;)
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade