Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 20 mars 2010

Lördagsnytt




Igår blev det lite äckligt , kaotiskt och isch:(
Wilma skulle promt in i husses firmabil.. hoppade in och ut som en svansviftande galning... när hon landat på backen så såg vi blod`!?
Genast så trodde jag att hon slagit av en klo.. men det visade sej att HELA klon slets lös!!!
Hon blödde som en gris .. det blev en pöl på en gång!!
Wilma verkade , konstigt nog, inte känna av detta???
HOn såg inte ens lite berörd ut!!!
På måndag ska vi in till veterinären för att kolla upp hur illa det blev..

Bilden på Ebba talar för sej själv... Hon har alltid "huvudet under isen" ;)

Solen skiner och vi ska njuta av dagen...

Ha det bäst

5 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort här på bloggen :)
    Stackars Wilma, det lät läskigt. Hoppas det inte är så allvarligt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det var här !!! Du fixar å grejar...
    Härligt kort på Ebba, det knycker jag...

    Ha de gött, vi hörs i luren !!!

    SvaraRadera
  3. Tack ..det är bara att ta för sej ;)

    SvaraRadera
  4. Somrigt var det här :)
    Blev inspirerad och gjorde lite fint jag med !
    Tack för du "skällde" opp mig ur soffan !
    Bamse Kram och du ingen fara med tassen gumman ,det är vanligt förekommande och läker fint .
    Kram hälsa alla så gott .

    SvaraRadera
  5. Håller med Jenny här:) Både att det blev fint på din blogg och att det är vanligt förekommande med klon och att det är bättre de slår av hela klon än att det går av en bit!
    Spray plåster skyddar och enligt den vetass jag var på föreläsning hos för ett par veckor sen, så behöver man inte uppsöka vet om de slagit av hela klon, men måste dit om det är halva.

    Usch vad otäckt för er det måste varit!!
    Kram Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade