Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 18 mars 2010

Bloggtorka...

Nu har min bloggtorka gått över... har inte ens haft datorn påslagen sen i början på veckan!
Här hemma har vi haft lite magsjukekänningar.. Linus blev t o m hemma från skolan både tis. och ons!
I tisdags så åkte Daniel tillbaka till Stockholm... får jobba på Wallmans tills han sticker till Alcudia, bra att få tjäna ihop lite pengar ;)

Joakim kom hem från skolan för en timme sen... feber och ont i magen, illamående!
Tomas är på jobbet men har såå ont i magen. (Hans jobbarkompis blev akut dålig i magsjuka vid lunch igår, nu åker väl hela HSB dit!!)

Linus uppskattade sin födelsedag i måndags, han önskade oxå bara pengar!
Nu är han 14... och längre än sin mamma, och har större fötter än sin pappa;)
Jag är minst i familjen....

Mina svärföräldrar ska värdera sitt hus i Ramvik idag.. de vill sälja sin stora gård och flytta till stan, de blir ju inte yngre!!
Vi kommer att sakna gården...
Men det är huvudsaken att de orkar me.. och det är en stor gård att sköta!!

LInus drömde om sin mormor inatt.. han var nästan glad när han vakande:)
Han hade sagt till henne att gå försiktigt i trappan, men hon hade sprungit ner och satt sej i fåtöljen (Linus har fått tagit hem mormors favoritfåtölj, den står på hans rum) ...
Hon var glad...

Idag omplacerar pappa sin stövare/jämthund... det går inte att ha henne i en liten etta (pappa sålde sitt hus 08).. De går varann på nerverna + att pappas dam, Siv ,är allergisk.
Tuffa flyttar till ett hus på landet, med hundkompis och en ny husse som jagar!
Jag hoppas verkligen att detta går bra.. det blir först en prövotid,funkar det inte så tar pappa tillbaka henne och tar henne till veterinären!
Jag sa "hejdå" till Tuffa igår...känns hårt!
Hon tittade så anklagande på pappa.. känner hon på sej att det ska bli en förändring???
Wilma och Tuffa har ju vuxit upp ihop..

Igår var våra vägar torra och fina.. idag snöar det och är +grader.. så nu kommer slasket!!
Men det är snart VÅR ;)

Nu måste jag in och hälsapå hos er... har ju en del att ta igen :)
Ha de gott mina vänner...

Kramen

4 kommentarer:

  1. Ja det var allt ett jäkla virus jag haft, tänk att det följde tele linjen ! Smittade Julia också via telefon..
    Ni får krya på er allihop.

    Vi hörs när du piggnat till !!!

    SvaraRadera
  2. Magsjuka som är det värsta som finns!!!!
    Vilken härlig dröm Linus hade!
    Krya på er!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Usch vad tråkigt med magsjuka!!! Hoppas ni får en härlig helg!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade