Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 10 mars 2010

Tråkigt

Hoho..hallå!!
Här är det en trist onsdag att vakna till... solen skiner med sin frånvaro!!
Vi hade ju tänkt åka till farfars idag för att grilla och åka skoter!!
Vad gör man istället nu då???

Joakim tog skogspromenaden med hundarna i morse ;)
Det är trevligt när de vill ta ansvar...


Linus dag i slalombacken blev lyckad.. lite träningsvärk bara, men det får man på köpet;)
Blodsockret skötte sej och inga konstigheter;)

Ikväll ska vi uppvakta Linus barndomskompis ,han fyllde 14 när vi låg på sjukhus.
Så ser väl våran dag ut.. vad gör ni en dag som denna??

Ha de bäst, ni där ute!!
Kramen

2 kommentarer:

  1. Här har det också varit dötrist väder.
    Riktigt aprilväder faktiskt!!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vad bra att det gick bra för honom!
    Här har det varit riktigt ruskväder...som Carina sa, ett riktigt aprilväder men det tar bra på snön :)
    Sv. nej jag har inte anmält än...jag brukar vänta till sista anmäl.dagen. Jag tänker nog ställa båda hundarna i Ö-vik men jag kan bara ställa Kiara i H-sand...du förstår, Diva har ju "det blåa adliga blodet" i sig så det är nog inte passande att ställa för H F då ;)
    Kram till dej

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade