Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 15 mars 2010

Ny vecka, nya möjligheter...
Vår måndag börjar med att fira vår 14 åring med frukost på sängkanten.
Tänk va åren går...
Men jag blir aldrig äldre?! :)
Eller...

Solen skiner och löftet om en härlig dag känns lovande!!

Ni skulle se mina goa tjejer.. Wilma har ALDRIG varit intresserad av närkontakt,varken av oss eller av sin dotter!
Men nu är det ny ordning... de tränger gääärna ihop sej på samma säng (de har varsin) och ligger tätt tätt ihop!!
Ser såå mysigt ut...

Linus ska gå hela dan i dag.. känns lite pirrigt (för mej) ,han är stencool;)
Inga krusiduller :)

Idag blir det tårtbak, lasagnemiddag och EV , om det finns läge ,så ska jag försöka dra dammsugaren... annars fixar Tomas det när han kommer hem i eftermiddag!
En dag som denna så saknar jag mamma ,väldigt mycket!
Hon brukade alltid komma till oss redan på förmiddagen när barnen fyllde år, de uppskattade detta när de kom hem från skolan,då var hon redan här!! Mormor gjorde alltid lite speciella saker till sina barnbarn på deras egna dagar!!
Skämde bort dem på ett sött vis...

Tror ni att våren är på G nu???
Jag hoppas det.. asfalten är bar och torr här... trots att vi har såå mycket snö ?!
Grus och sand finns inte i år.. det har inte behövs sanda nåt eftersom det varit kallt och torrt hela vintern;)
Annars brukar ju vägen svämma över av grus...

Hoppas er dag blir bra...

5 kommentarer:

  1. Det tänkte jag faktiskt på idag, att uppfarten var fri från grus. Annars brukar det vara massor att sopa bort :)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Du säger nåt...inge sand på vägarna i år. Det är ju så skönt. Annars brukar man ju halka omkring på det lösa gruset...;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Duktig Linus är ...
    Hälsa så gott ...skrev det på Fb också:)

    Jag blir så rörd av att höra att din mamma gjorde så för era barn:)
    Önskar jag hade haft några sådan föräldrar !
    Just nu är det riktigt jobbigt med ena av dem :(
    Man ska orka och vara ALLT !!!

    Hoppas allt är bra med er nu ...
    Tänker på er .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Ofattbart att Linus fyller 14! Jag fattar knappt att det är så länge se'n Sven och jag var ner till Sundsvall, då han låg i solariet!

    Vi har helt otroligt vårväder här! Det känns mera som mitten av MAJ, än mars.

    Jag tänker ofta på Inga-Britt. Vi får glädjas åt att vi har fina minnen.

    Kramisar!

    SvaraRadera
  5. Jaha, jag lyfter på mössan för sonen så här lite i efterskott då!! Du har helt rätt, de e bara som åldras o föräldrarna de liksom stannar upp o är evigt unga...
    De e gott när hundar goar ihop sig. Våra gör ofta det, både med varandra och oss.
    Ha en skön fortsatt vecka.
    Kramiz anki n

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade