Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 30 mars 2010

Nu.. är nästan allt som förr, förutom mina bilder ;)
Men det är bara att klistra in nya...

Idag har Anna varit här.. vi har inte träffats på 2 år!!
Hon kom till mej tidigt i morse ,vi käkade frukost ihop och surrade i fleeera timmar;)
Efter det så dök min pappa och Siv upp.. de skulle hämta Uplight-lampan som de fått "ärva" av oss..
Vi köpte en ny golvlampa på IKEA i söndags + en Lack hylla att ha i vardagsrummet.

(oj.. medans jag skriver så hör jag att nån är här i köket !!! , jag är ensam hemma!!!)
Jag blir samtidigt alldeles varm i kroppen....?!
Vänta....
Nu.. några minuter efter "känslan",så är det som vanligt igen:)
Hmm.. vem var det???
Jag blir alldeles glad i hela kroppen!!:)


Snart är det Påsk.. vi ska bjuda svärföräldrarna och min pappa & Siv på Långfredagsmiddag...
På lördag och måndag är vi bortbjudna... det blir nog en GOD Påsk ;)
Vad ska ni göra i Påskhelgen?

Detta blir min första Påsk utan mamma... den "första" av alla storhelger känns alltid jobbig!
Det går.. men det är jobbigt.
Linus drömde igårnatt att han, Daniel och jag pratade i telefon med min mamma.. man kunde ringa till henne på nr: 202025 :)

i morgon ska jag till en kompis för att kolla på Jämthundsvalpar som är 6 veckor;)
Längtar så...

Önskar er en trevlig kväll..

4 kommentarer:

  1. Det var nåt fel på blogspot igår så det var nog därför det krånglade med bilderna.
    Vilken upplevelse du var med om där i köket :)
    Det blir inte en påsk utan din mamma, hon finns nära dig, det är jag övertygad om.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. En upplevelse var du verkligen med om! Underbart.
    Ha nu en mysig påskhelg med fam
    Kram från mig o killarna

    SvaraRadera
  3. Ååhh, det är så spännande att läsa om dina "förnimmelser" och upplevelser! Har ni kollat vart numret går... ? ;-)
    Vi ska vara hemma över påsken - skönt! På skärtorsdagen blir det uppfödarutbildningen igen, det är så kul!
    Önskar heela familjen en riktigt GLAD PÅSK!!!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade