Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 11 mars 2010

Grillning hos svärföräldrarna idag... jag och barnen åkte dit på förmiddagen:)
Finns det godare än att äta ute...sommar som vinter, macka som fläskfile*????
För att inte tala om en kopp kaffe ,ute i solen ;)

Det blev ingen skotertur.. snön är alldeles för lös för att kunna komma framåt.
Vi hade +5 grader hela natten.. jösses, från kallaste vintern till droppande vår på bara ett litet kick;)
Då.. blir det svårt att köra skoter...

Igår slängde jag minba julstjärnor... bättre sent än aldrig ,kan man tycka.
Istället köpte jag vinröda Engelska pelargoner.. superfina!!
Jag älskar ju alla former på pelagoner (utom de lååånga gängliga), och denna typ har jag aldrig haft förut!!
Det blev fiiint..

Nästa vecka åker Daniel till stockholm, (bor då hos min kompis ,Nettan), han kommer att jobba på Wallmans tills det att han drar vidare till Spanien.
Passet fixades idag..
Han blir hemma och firar lillebrors födelsedag på måndag, sen åker han neröver.
Linus blir 14 år nu...

Idag hade vi ingen matfundering... det blev Dr Oetkers Mozzarellapizza ;)
Tomas är med jobbet på hockeymatch, vi ville oxå mysa så då blev det pizza !!

Wilma blir inte bättre i sin hälta.. nu börjar jag bli orolig på riktigt... Glucosaminet ratar hon!! HOn vägrar att äta när jag strör detta pulver på maten!
Är det nån som vet om det finns tablettform till hundar??
Hon har ONT nu!!! :(

Nu måste jag kolla MODO matchen...

2 kommentarer:

  1. Jaha, då kan vi bocka för en till i "ett gemensamt intresse", pelargoner!!! Alla mina vänner tycker att de är "kärring-blommor" men jag bara älskar dem!!! Speciellt mina laxrosa som jag har haft så länge jag kan minnas (nu är ju mitt kom-i-håg inte det bästa ;) ) Och för att inte tala om mina övervintrade Vårbackor...:)
    De står i badkaret (!) och bara väntar på att få ny jord och komma till liv igen!
    Har du någon Änglatrumpet?
    Det är också en favvo-blomma. Har du inte någon så har jag skott, om du vill ha en.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh jag gillar pelargoner men min man nyser av dom !!!
    Gillar ljust rosa på sommaren sort ? Stora är de i alla fall och dyra ! :(
    Men OJ hälta låter inte kul !
    Det vet ju både du och jag :(
    Kan du inte rulla in det i korv eller skinka eller ost paket ?
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade