Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 9 mars 2010

Facebook..

Jösses vilken bra ide... Facebook ;)
Jag har hittat folk där som jag inte sett eller hört ifrån på 25 år !!!
Helt otroligt..

I morse packade jag ryggsäcken åt Linus.. fullt med lunch, mellis och fika ;)
Han ska åka slalom med en kompis, ca 10 mil norr om oss.. I Skule (där har vi våran stuga) !!
Han kommer hem till middagen,, hoppas nu att dagen blir bra för honom utan känningar!!
Kompisens föräldrar är med så jag känner mej lugn :)

Solen skiner i dag oxå och det är +5 grader i skuggan.
Joakim och jag skulle åka till farmor och farfar idag, men Tomas ble tvungen att ta bilen till jobbet, så vi får snällt vara hemma...

Vargen har flyttat på sitt byte.. dragit den lite närmare stigen.
Det innebär ju att han fortfarande håller sej på vårat område!!
Isch..

MODO matchen blev en rysare... De ledde med 2-1, ...en halv sekund innan slutsignalen så fick Skellefteå in 2-2!!!! Jag höll på att bli galen... MODO behövde verkligen 3 poäng för slutspelschans!!De fick istället bara 1 poäng!!
Nu får vi se hur det går.. de har ju fortfarande chansen, men nu hoppas vi på förlust för Timrå och Luleå!!!

Jag har precis avverkat 3,2 km på cykeln, häärligt!!
Musklerna runt bäckenet skriker... men det SKA de göra ;)
De har trasslat färdigt med mej nu... nu ska de få på "moppo"!!!

Som vanligt så önskar jag er god och solig dag...

3 kommentarer:

  1. Härligt att det går så bra med Linus :)
    Men oj då har han i alla fall masssa mat stackars skogens djur !De är svält födda .Förstår dock din rädsla men de är ju skygga djur i sin läggning glöm ej det ;)
    Hiiihiihh har du hittat 8 ansikten ännu?Hiihihiih Jag leder :))
    Bamse Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Höll på att bli galen?? Jag BLEV galen!!! Herregud!!!
    6 tiondelar!! Jag har inte hämtat mig än...
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Men guuuud...vargar i skogen. Fast jag tror du kan vara trygg fast lite läskigt låter det ju...
    Hoppas att det gick bra med "sportardagen". (tänk på att kolla sockret lite extra i kväll och i natt (jag var bara tvungen att säga det fast jag vet att du visste det innan :) )
    Kramar till dej

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade