Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 30 oktober 2009

Nu e' de' Fredagsmyyyys

Äntligen fredag... hjälp va veckorna dundrar iväg!!
Men det gör inget... helst skulle jag vilja ha fredag hela veckan lång ;)
Ikväll blir det Idol för hela slanten!!

Jag har nyss pratat med min stackars mamma.. på söndag har hon legat på sjukhuset i 4 låååånga veckor.
Hon har 39 graders feber varje morgon men nu har de nog hittat källan till febertopparna...en abscess under såret.!
Det blir Ct - röntgen under dagen, ultraljudet gav inget.
Så i morgon åker vi ner till henne och plockar ut henne från sjukhusmiljön och åker en tur med bilen och kanske ,(om hon får äta) drar vi på nåt cafe'!!
Vi ska även in på Djurmagazinet och göra av med ett presentkort;)
Vi får se vad hon orkar...

Jag klippte mej igår.... för en gång skull så blev jag nöjd, och lyckades till och med få till det i morse ;)
Nu är det bara lite toning och slingor kvar..jag vill gärna piffa till mej lite på hösten/vintern :)
Men det får blir närmare jul...

Jag var in på Lindex igår.... provade lite kläder.
Tog fram en jättefin manchesterkjol och en tröja, allt gick jättebra ända tills jag skulle ta av mej kjolen!!!
Jag FASTNADE *S*
Har ni nån gång försökt SKRUVA av er en kjol?!
Det stramade i såret och jag höll på attt bli galen i det trånga utrymmet!!
Det var strl 40 , som jag brukar ha... men så här i efterhand så hade det vart bättre med elefantsize!!
När jag sen tog av mej för att få på mej den fina tröjan så såg jag mej själv i profil, med en mage som står rätt uuuut... jag packade ihop , hängde tillbaka kläderna och sen bar det av hemåt!!!!!
Åhh...jag vill ju ha kjol/klänning till jul!!!!!
Imorse var jag tvungen att väga mej för att få reda på anledningen till mitt omfång.. men jag står kvar på 78!!!!!!
Jaja.... magen är väl fortfarande påverkad av att de rotat runt bland mina tarmar;)
Man har inte roligare än vad man gör sej;);)

Mitt blodsocker har ju varit katastrofalt dåligt efter operationen (även före om jag ska va ärlig,det åker upp och ner , sååå jobbigt)
I söndags slutade jag att äta kolhydrater... på momangen så märktes det enorm skillnad på blodsockret, jag har inte haft en "svängning" sen dess!!!
Ligger stadigt på 3,0 på morgonen, under dagen går det aldrig över 7,0!!!!!
Det går såå lätt att avstå från bröd/socker mm när man vet hur pass konstig man blir direkt efteråt... och det hänger ju i flera timmar !!!
Jag mår bäst nu.....;););)

Nu mina vänner...önskar jag er en trevlig dag!!!
Ha de' bäst....

3 kommentarer:

  1. Så många flygfän som kan komma nu så räcker det inte med en sko....det får bli storsläggan !!

    Ha en mysig helg !

    Killevippen...

    SvaraRadera
  2. Ha nu en mysrysig helg.
    Strunta i speglarna o lyssna på dig själv!
    Tycker du att det är snyggt o det känns bra så köööp det.
    Själv var jag på kappahl o slog på stort idag.
    Två skitsnygga tunikor den ena 79kr o den andra 99kr.... Såna priser gör en glad.
    Ha det nu bäst.hälsa gubben,barn o vovvar.
    Stor kram från oss i vålberg

    SvaraRadera
  3. Ciao !!

    Gå in här så får du lite ljuva toner...

    http:www.myspace.com/andreabocelli

    addi'o

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade