Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 14 oktober 2009

Lilllördag...

Åh... fryser,har frossa och jag har ingen aning om varför!?
Kanske kan det bli så när det tomt och tråkigt.... och man är less på att "ta det lugnt"??

Solen skiner,det är 5 grader varmt och i morse var det -6 , ni blir säkert arg på mej nu men jag längtar till vintern;)

I vår dagstidning idag så varnas det för en pedofil... och i samma veva så har vi alla i Älandsbro fått ett varningsbrev om denna man!
De har angett namn, adress, födelsedata och telefonnummer i brevet!!
Jag är sååå tudelad.... det är klart att vi har rätt att ge ett ansikte på mannen som antastar våra barn, så de vet vem de ska akta sej för.
Men tänk om han har egna barn... då är det ju förmodligen dom som råkar värst ut för alla tänkbara trakasserier som nu kommer att uppstå!
Usch vilken konstig situation detta blev.... han bor ca 4 minuters bilväg från oss och vi har varnat våra barn och talat om VAD de ska göra om nån vuxen ger sej på dem!!!
Vi kan ju inte bara säga att de ska "akta sej"... vi har sagt att de ska springa så fort de kan till andra vuxna och om de blir "tagna på " så ska de skrika och slåss för allt vad de är värda!!
Kul att skrämma sina barn... *not*

Hur ska ni göra...vaccination eller inte?
Jag tror nog att jag blir så illa tvungen, de med astma eller diabetes ska göra det och jag har ju bådeoch.
Linus kom precis hem och talar om att han INTE tänker vaccinera sej, "-man kan bli lam" säger han, det hade de hört nånstans ifrån.
Han har ju oxå astma, mycket mycket mindre nu än när han var liten men känningarna kommer vid förkylningar!
Ja..jag vet inte....

Ikväll är det Efterlyst på kanal 3.... det ska jag absolut se, Leif GW Persson är ju där ;);)

Åh...har ju glömt att tala om att jag nu har hittat mina "drömgardiner" till sovrummet, de är mörkgråa med öljetter:) Jippie... skam den som ger sej!!!
Jag har hittat en sida som heter "textilonnet.se"...wow va mycket snyggt de har!!!
Kika in om intresse finns...

Jag måste ,när jag ändå är i farten, skriva mer negativa saker.... Joakims kompis, en tjej som är 14 år har haft oskyddat sex med en kille som har Hepatit B, förmodligen så är hon smittad!!!
Man tror inte att det är sant..
Det är ju inte nog med att han har gett henne en sjukdom... hon är ju även minderårig, och inte alls tillåten att ha sex!!!
Föräldrarna har anmält honom.... han är runt 20 år!!!!
Hur skulle man själv reagera vid nåt sånt här????

Nu är det nog dags att börja duka fram middagen.... de börjar komma hem nu, mina grabbar!!
Kram på er ...

1 kommentar:

  1. Oj här händer det grejer !
    Pedofil !!! Blläääää Jahha TÄNK om han har barn? Stackars ungar !
    Men RÄTT åt han !

    Vet ej heller hur man bör vaccinera sig VEM ska man LITA och FÖLJA RÅDEN AV ?????

    Åhh vad kul att du äntligen hittat gardiner !

    Vet du vi måste lämna in bilen för en plåt lossnade under ,,,och även nya däck då vi ska uppåt landet;)
    Kalaset kostar endast 9000:- !!!!!!
    Fy vad pengarna rullar just nu:(

    Kram från en sleten tonårs mor .

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade