Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 10 oktober 2009

Vaknade 8.30.... duschade , åt frukost och skjutsade Linus till Farmor och Farfar, han tog med sej kompisen Henrik för de ska köra moppe/cross.
De sover över där ikväll...

Sen åkte vi direkt till mamma , jag köpte med mej en lite suckulentgrupp med små dekorationshallon och en liten ängel.
Hon blev jätteglad när Tomas och jag dök upp:)
Vi var hos henne i 1½ timme...sen hem och kolla Modomatch (förlust mot Rögle!!).
Vi åt middag framför tvn...

Jag håller på att tvätta... Tänk va fort det blir fullt i tvättkorgen!!!
Joakim är hemma med oss och jag kan tänka mej att vi kollar lite på tv och sen blir det väl kanske så att vi spelar kort eller nåt!?
Körslaget får vi inte missa...

Jag tyckte att Idolerna skötte sej bra igår.... Karolina gjorde faktiskt inget bra framträdande(knepigt låtval).
Det är helt otroligt va duktiga människor det finns....


När vi åkte till mamma så fick vi ringa till polisen.... emot oss på e4:an så kom en stor jämthund springandes, han hade älgjakts halsband på sej och såg helt stirrig ut,han sprang nästan på vår bil och vi var tvungna att stanna!!!
Vi fick inte in han i bilen!
Stackars krake...det var viltstängsel på bägge sidorna och han hade ingen möjlighet att ta sej tillbaks in i skogen.
Hoppas han klarade sej....


Vi eldar i öppenspisen och myser med ljus och lite gott i vinglaset;)
Önskar er en go kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade