Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 8 oktober 2009


3 - 5 koppar kaffe om dagen minskar risken
för demens med 70%...
Varför?
Pga den höga halten av Antioxidanter!!!
(En kort notis om forskningsresultat i vetenskapliga tidskrifter)
Torsdag...
Idag blev det nästan bestämt.... Jenny med familj dyker nog UPP till
1:a Advent:)
Herrejistanes va roligt!!!
Det är nåt att se fram emot.....
Jag hade inte orken att steka pannkakor igår...men nu är det gjort och fasen va' jag ska äta ;)
Det blir grädde och sylt till....
Min mamma har inte fått resultaten från skikt/magröntgen ännu, men förhoppningsvis i morgon på ronden !!
Hon är inte så orolig.... Men det är jag!!!
Wilma är i höglöp .... jobbig till tusen och jag fick jaga bort hennes pojkvän (west higland white terrier) , han brukar hälsa på oss då och då, utan husse eller matte.
Idag tyckte jag inte att han var speciellt välkommen hit... men det tyckte k*ta Wilma.
Fy tusan va hon var arbetsvillig..... svansen låg på hennes högra sida, utefter revbenen!!!
Jag måste be husse prata "Blommor och bin" med sin dotter.....
Ikväll ska MODO spöa Timrå (Bägge Norrlandslag)..... hoppas jag!!!
Nu ska jag ÄÄÄÄTAAAA

1 kommentar:

  1. Haha, då skulle jag aldrig vara glömsk då?? Som jag dricker kaffe:)

    Tack för att du skrev i min GB, blev sååååå glad och att du skrev innan jag ens lagt ut något om Hundsport var extra, extra skoj!!
    Jag har uppdaterat min sida och har planer på att para Allis (som det står om i Hundsport) hösten 2010 och spännande lär det vara!!

    Min son har det tufft just nu med många olika saker...blivit av med sitt CSN stöd (pga att han för ett år sedan hoppade av en påbörjad kurs och fick ändå CSN stöd), sitter utan pengar och försöker ändå plugga terminen klart med tentor och allt...ovanpå det andra saker som händer givetvis och att kunna betala hyra och räkningar och äta sig mätt...utan pengar är svårt. Vi har hjälpt till så gott vi kan och även hans mormor och morfar. Men det är mer saker och jag kan inte skriva något om det än. Får se framöver hur allt blir.
    Vet att han läser min blogg så jag skrev mest till honom så han vet hur jag känner och allt!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade