Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 21 oktober 2009

Det är ett tag sen sist..det har varit lite mycket här hemma så jag har inte tänkt på att skriva i bloggen!!
Min mamma blev sämre (är pigg nu igen), Lillebror stannade hos oss mellan lördag och söndag.
Hela söndagen gick åt till att fixa med bärgare och hyrbil åt honom.

Igårkväll kom Daniel hem på en blixtvisit ;)
Han åker tillbaka redan ikväll....

Jag gick 2 promenader igår.... jisses va' härligt det var i skogen!!
Nu är allt nästan som vanligt,det enda jag inte gör är att lyfta tunga saker.

Vår tvättmaskin pajade helt igår... så jag ringde och beställde en ny!!
Den kommer imorgon.... 4600 kr för en 7 kg Siemens.

Linus är hemma från skolan....Tomas fick hämta honom igår morse, förkyld till tusen ...på ett kick så blev han dålig!!

Niklas ska hämta sin bil i dag..så han och lilla Lova kommer hit till norrland och stannar tills på söndag;)
Jippie...då hinner faster pussa på lilla trollungen;);)

Vi har -5 grader, frosten ligger så tät så det ser ut som om det snöat:) *mysigt*

Jag tror att jag skriver mer sen....
Hundarna pockar på uppmärksamhet , vill ha mat och en promenad;)
See Ya

1 kommentar:

  1. Hoppas din mamma blir lite piggare och kryare! Så mysigt att få vara faster några dagar! Ha det så bra och hälsa familjen!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade