Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 11 oktober 2009

Solig söndag...

Tomas klipper häcken.... trädgårdshäcken!! . jag tvättar , har en sockerkaka i ugnen och kollar julgardiner i Jotex.
Jag längtar till julstämningen:)

Vi har underbart höstväder idag me' och jag ska nog ut och röra lite på mej.
Jisses vad besviken jag blev när Andreas åkte ut från Körslaget... kanske var det bara jag som röstade på honom?!

Igår blev det bestämt.... Till sommaren blir det Liseberg!!!
Vi har ju inte semestrat på riktigt på några somrar, och vi måste verkligen passa på nu medans vi får med oss våra ungdomar;)
Själv är jag väl ingen karusellare... men jag tycker att Göteborg är görfint!!
Så nu blir det till att spara..... alla måste hjälpas åt!!
Puh...

Det blev en stor katastrofolycka här i närheten för nån dag sen ( en död och 2 svårt skadade, varav en 9 årig flicka).... därav uppskjutningen på mammas undersökningar , men i morgon ska hon få göra Gastroskopi och kanske ska de lägga in en shunt förbi stoppet i tarmen... så att hon kan få mat igen.
Hon har inte ätit på 10 dagar....


nu är det nog dags att ta ut min "sugercake"
ha de'

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hoppas ni haft en härlig helg med fint höstväder, sugercake mm...
    Kul att ni ska till Liseberg, det är en härlig stad på sommaren!
    Har inte kollat körslaget, men Idol följer jag blint!!! Gillar också Erik men en riktig favorit är Tove! Girl-Power!
    Bella hälsar till sin dotter!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade