Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 6 oktober 2009

Solig tisdag

Jag har nyss fått en "krya på dej" present av min kompis Birgitta;)
En vitvins flaska , och en härlig hudlotion inslaget i ett lyxigt guldpaket!!
Hon klippte dessutom Wilmas klor....jag är inte så alert än *S*
Vad vore livet utan vänner????


Apropå det... jag har haft 40 besökare till min sida sen igår kl 18.15!!!
Det är ju sååå jättekul....men det skulle grymt roligt om ni bara kunde lämna en liten liten kommentar... snälla ?! ;)

Kan inte lämna nån lägesrapport om min mamma ännu.... hon befinner sej på röntgen hela dan, kontrastvätskan ska rinna genom hennes mage och hon röntgas med jämna mellanrum!
Hennes humör är det inget fel på.... de hade misslyckats när kontrasten skulle in i sonden så både hon och sköterskan blev dränkta av vätskan...mammas glasögon hade blivit helt vita och sängen var helt nersölad.
Mamma hade fällt några roliga kommentarer så de hade skrattat som bara den;)

Höstsolen lyser,inte ett moln på himlen och 7 grader i skuggan..... dvs, MITT FAVORITVÄDER!!!
Nu längtar jag ut i skogen med mina tjejer...kanske nästa vecka!!!!!:)

På fredag kommer min bror hem ...älgjakt står på schemat.
Hoppas han hinner träffa sin storasyster, jag längtar efter honom!!!!!
Han ska bo hos vår pappa,och han bor bara 2 minuter från mej!!

Ikväll blir det hockey igen.... *mums*
Heja MODO....

Hoppas er dag är lika solig som min....

1 kommentar:

  1. Oj, så många besökare!!! Du ser vad poppis du är Camilla! Inte att undra på förresten ;-)
    Älskar också detta höstväder! Hoppas du snart kommer ut i skogen med Wilma och Ebba!
    Ps. tycker också det är kul med kommentarer i bloggen och du är en av dem som ger det! Tack!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade