Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 3 oktober 2009

Lördag

Lördag är en mysig dag..... Sova länge,mysa i morgonrock och kaffekopp, slappa,slöa och ha de' gott;)
Vi åkte till svärföräldrarna på förmiddagen och hjälpte svärmor med datorn.
Hon ska ju lära sej från scratsch.... hon är faktiskt riktigt duktig!!
Nu är vi hemma igen och parkerad framför tvn, det är ju hockey : Modo-Södertälje, vi håller givetvis på Modo som är en Ångermanländskt lag och vi bor ju i Ångermanland;)
Ska bli spännande och se hur det blir med Foppas medverkan/icke medverkan!!!


Min pappa har skaffat sej damsällskap :) ,Vi träffade henne för första gången idag!!
Hon verkar trevlig.... och det är sååå kul att pappa har sällskap!
Nu önskar jag att det även ska hända mamma.... men hon trivs nog för bra i sitt eget sällskap för att blanda in nån man i det!!!!

Ebba måste till veterinären... hon stinker ur munnen!!
Förra året fick hon ju penicillin mot en halsinfektion.. kanske är det samma igen, det luktar lika illa nu som då!!
Nuddar man hennes mungipor så måste man genast tvätta sej...annars kräks man!!!:(

Hösten har kommit till Norrland.... kalla nätter och soliga dagar.
Det är frost på marken varje morgon!!!
Såååå himla vackert....

Jag börjar längta till jul nu..... glögg,pepparkakor , ljusmys och öppenspis;)
Förra året köpte jag nya köksgardiner... röd/vit rutiga, jag älskar dem verkligen och ser fram emot att få göra fint julpynt i köksfönstren!!

Jag mår så bra jag kan;)
Såret ser jättefint ut och jag har t o m kjol idag.... behöver inte de säckiga mysbyxorna längre!!
Det är faktiskt viktig att klä sej hyffsat för att inte känna sej sjukare än vad man är!!
Smink och frisyr är oxå en stor del i tillfrisknandet,,,,
Jag vill ju inte gärna visa om/att jag mår dåligt!!!!!!


Nu måste jag stötta Modo.....

1 kommentar:

  1. Haha, ojojoj vad trötta ni skulle bli på oss om vi kom redan i maj! Men jag måste säga att Norrland lockar mig igen! Underbar del av Sverige!
    Må så gott!!! Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade