Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 7 oktober 2009


Se.. vilket vackert foto!!!
Linus har valt "Foto & Redigering" på skolan, han har tagit denna bild o jag tycker att han är sååå himla duktig!!!
Inatt har jag sovit som en stock, vaknade 6 .30 , pigg som en mört;)
Plåstren på mitt sår/ärr håller på att släppa,en liten bit ramlade bort när jag duschade och det ser verkligen jättefint ut.
I vanliga fall så har jag en enormt ful ärrvävnad,ärren står ut från huden...men denna gång verkar det som om jag får ett snyggt ärr.
Å andra sidan spelar det ingen roll, det ligger nämligen i vecket under min NEDERSTA mage;);)
Mina hundar har fått engagera sej i lite sök i trädgården... de har ju så förbenat tråkigt nu !!
De brukar alltid sitta fint och vänta vid garaget när jag lägger ut godsakerna.... men idag var de så ivriga så när jag gått runt huset för att lägga ut allt så var de borta när jag skulle skicka iväg dem.
De visade sej att de kom och gick bakom mej ... i lugn takt (jag är ju inte så snabb numera), men de hade inte näsan i backen utan de gick raka vägen och satte sej där jag lämnat dem och väntade på ordet SÖK?!
Ibland blir man förvånad....
Kanske var de rädd för att lämna sin sengångare till matte ,utan uppsikt!?
De är för mysiga..
Igårkväll bakade Joakim sin världsberömda "Kladdkaka" med grädde;)
Jisses va gott de' var...jag måste vara x-tra försiktig med sötsaker nu.... blir blodsockret för högt så läker mitt sår sämre.
Men en liten bit kostade jag på mej....
Det blev en kanonkväll i många bemärkelser... MODO vann med 6-2 mot SKELLEFTEÅ!!!
Jag är ett riktigt hockeyfreak....
Idag ska jag steka pannkaka till middag.... jag älskar verkligen det!!!
Apropå mat , slisk och annat elände ,så har min vikt minskat med 200 gr,numera står vågen på 77.8.
Men detta förstår jag inte..för min mage är så svullen så det ser ut som om jag är i 6 månaden och BHn trycker och klämmer överallt.
Ska det fortsätta på detta vis så har jag snart elefantsize på mina kläder....;)
Nu måste jag ut i solen en stund...
Ha en god dag!!
PS:Varför går det inte att göra uppehåll i texten när man lagt en bild överst??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade