Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 17 oktober 2009

Igår kom min värmlandsbror hem till norrland;)
Hans bil gick sönder i sundsvall så vi fick hämta honom igårkväll , stackar'n ,vilken otur!!
Vi får hoppas att den går att laga så att han tar sej hem imorgon, de ska nämligen skriva papper på banken på måndag... de har köpt hus!! :)
Med sjötomt ..vilket läge!!!
Det ska bli kul att få hälsa på dem i sommar!!

Min mor opererades igår... de fick "omkoppla" tarmarna så att de kom förbi stoppet, de hittade en knöl vid bukspottkörteln , de tog prover på den eftersom de inte vet om det är magsårsskada eller om det är en tumör!!!!
Min tappra mamma var uppe på benen genast i morse... hon tycker oxå att det bästa är att få klä sej sina vanliga kläder och vara så vanlig som det bara går!!
Jag hoppas att jag hinner bli läkt innan hon får komma hem... jag får ju ännu inte bära eller sträcka mej (jag har såååå dåligt läkkött,vet ej om det beror på diabetesen eller om jag bara är sån!?). Hon kommer att behöva hjälp ....

Solen skiner och Tomas krattar och gör fint på gården..
Ikväll kommer mina bröder och vår pappa till oss för att fika lite gott, det ser jag verkligen fram emot;)

Ikväll blir det MODO hockey igen:)
Spännande... med tanke på att de har så många skador i laget så kan det bli tungt!!!
Peter Forsberg (foppa) vet inte OM han ska börja spela med sitt gamla MODO.

Önskar er en trevlig lördag...
Stor kram

4 kommentarer:

  1. Styrkekramar från din Jenny
    Kram .

    SvaraRadera
  2. Ciao Camilla....en bra början eller hur??
    Tränar för fullt !
    Hälsa värmlands brodern !

    SvaraRadera
  3. Hej du otroliga människa!!!
    Trots en massa sjukdomar o händelser hela tiden så är du ändå så livfull o tapper.
    Mitt i allt tråkigt man läser i din blogg så skrattar man för du skriver så härligt o får alltid in något positivt.
    En stor varm kram från mig o vovvarna i Värmland

    SvaraRadera
  4. Släkten är värst ! Hr du sett dom filmerna?
    Styrkekramar till dig vännen .
    Kram kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade