Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 5 oktober 2009

~~Oro~~


Oro,oro ..... min mamma åkte ambulans till sjukhuset igår.

Anledningen är att hon kräkts sen i torsdags och är helt matt och slut!!

De vet inte riktigt vad som är fel ännu, men kanske tarmvred eller magsår!!!

Hennes magsäck är så svullen så den får nästan inte plats i magen!!!

Med tanke på hennes tidigare cancer så känns detta så otroligt oroligt.....

De har satt en sond i hennes mage nu som tar hand om hennes kräkningar och de har tagit prover .

Doktorn hade nästan lovat att det INTE handlar om nån cancer, men ytterligare tester får visa vad som är fel!!!

Hur som helst så känns det inte roligt!!!!!



Linus är hemma från skolan idag... han mår illa och har ont i magen.

Det går maginfluensa på skolan!!!!

Vi har kollat på Alvin och Gänget :)

Jisses vad vi skrattade!!!


Ikväll ska Tomas och Joakim storhandla.... det är tomt i alla skåp nu *S*

Skönt när det är gjort....


Daniel ringde mej i torsdags... och berättade att han blivit tvungen att sjukskriva sej pga yrsel och "konstig" känsla i kroppen!!!

F-n, sa han,jag har inte råd med detta!!!!

Men... så kom han på att han inte ätit på heeeela dagen!!!!!

Då är det inte så konstigt med en "konstig" känsla i kroppen!

Jag har hittat en utställning att gå på... visserligen inoff. men kul ändå;)

Hoppas bara att min kropp tillåter vänstervarv redan den 8 november?!

Vi får se....men sugen är jag allt :):)

Ha de' gött!!!

Ps.Bilden är på Daniel och mormor på väg till Stockholm!!

1 kommentar:

  1. Här var det ingen trevlig läsning....Hoppas ALLA kryar på sej !!

    Trevligare var bilden på vår favvo kille !! Synd att du fick med kamera stativet...men du var väl inte helt stadig på handen just då. Blir full i skratt bara jag tänker på det ! Vill iväg snart igen !
    Ha de gött, så hörs vi i luren.

    L-L

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade