Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 26 oktober 2009

Nu har barnen höstlov;)
Mysigt att de är hemma.. vi myser i det tråkiga vädret.
Kollar film och fikar:)

Jag har nyss haft den äran att betala räkningar... *PUH*, 15000 åkte iväg, bara "sådär"!!!
Varje månad lika tung.....

Helgen har varit lugn.. vi har bara varit hemma, vi spelade poker och Yatzy med barnen hela lördagskvällen ;)
Igår hade Joakim två kompisar som sov över ,de vaknade nån gång vid halv 11.
Linus var nog uppe med tuppen.... ;)
Jag vaknade kl 8 !!! låg och läste ett tag innan jag steg upp och gav hundarna mat och promenad.
Wilma avskyr att vara ute i regnet.. hon är som en gammal tant *S*

Jag hämtade mina sovrumsgardiner idag... jäklars va fina de är!!
Nu ska jag bara hitta de "perfekta" lampskärmarna... det måste nog bli en tur till IKEA!!!
Pojkarna behöver höstdojjor så vi måste nog dra iväg till Birsta i Sundsvall... där hittar man allt och lite till... och då kan jag passa på att gå på IKEA!!!

Min mamma ligger kvar på sjukan.... nu har hon både lunginflammation OCH urinvägsinfektion!!! Bra jobbat....
Förhoppningsvis så kommer hon hem under denna vecka!!

Det går tungt för vårt MODO... de ligger sist i tabellen och det verkar inte som om de nånsin kommer att få ett poäng mer än de 8 som de har!!!
Men men... man måste stötta även i hårda tider " I nöd och lust"!!!

Idag kommer en familj för att köpa Joakims benskydd... vi har lagt ut all utrustning på Blocket, och äntligen är det nån som nappat!
Hans mundering är nästan helt ny..... Det blir nog en rejäl slant om vi får bort allt.
Dessa pengar går till ett par nya skridskor till honom... han ska ju fortsätta att vara hockeydomare och då behövs det nåt riktigt på fötterna!!!

Igår tvättade jag undan och Tomas och jag storhandlade så nu är allt gjort och jag kan verkligen slappa ... Ska städa badrummen bara, och sätta upp de nya gardinerna.
Joakim städade sitt rum och skurade hallgolvet på övervåningen, så fort att Linus är pigg så ska han ta itu med sitt rum oxå.
Vårat sovrum blir väl genomgånget vid gardinbytet.... !!!
Jag älskar känslan av nystädat;);)

Nu ska jag hälsa på hos er andra...
Kram så länge

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med nya gardiner:-) Mindre härligt med räkningar...har betalat bort extremt många tusenlappar idag på samma 'nöje':-(
    Trist att din mamma dragit på sig lunginflammation som är så jobbigt att ha:-( Hoppas hon blir snabbt frisk!
    Håller tummarna att du får sålt det du lagt ut på blocket!!
    Kram Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade