Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 23 oktober 2009

*T*O*S*C*A*N*A*

Vi fick hem den nya tvättmaskinen igår:)
Så härligt med en maskin som centrifugerar....
Våran gamla maskin var minst 13 år!!!

Tanken var att mamma skulle få komma hem grån sjukhuset idag, men när hon vaknade hade hon 39 graders feber och lunginflammation!
Nu på söndag så har hon legat på sjukhuset i 3 veckor!

Niklas och Lova hälsade på igår ;)
De bor hos Niklas mamma inne i stan, men jag fick rå om dem en liten stund!!
Hon är nog det charmigaste jag mött på länge.... glad HELA tiden.
Wilma är ju speciellt förtjust i småbarn... hon blir småfjantig och gör sej till och vill vara sååå nära!! *S*
Ebba blev rädd.... la sej bakom mej medans jag satt på golvet .
Jaja... tur de är olika...

Daniel kom ju hem på tisdagkväll.... han mår bra och trivs med livet!!
På onsdagkväll tog han med sej sina bröder och åkte för att hälsa på farmor och farfar.
Tidigt igårmorse så åkte han hem till Stockholm.

Är det nån där ute som har nån lägenhet i stockholm att hyra ut... HÖR AV ER!!!

Linus är lite piggare nu.. men hjälp va dålig han har vart!!
Jättehög feber, frossa , yrsel och ont i kroppen!!
Joakim känner av lite symtom, precis som jag... så vi drack en massa C-vitaminer igår.
Skulle vara tråkigt om han blir sjuk på lovet!!

Vet ni..... I juli 2010 så åker jag och L-L till Toscana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Självklart så står Bocelli på schemat ;);)
Kan ni fatta vilken lycka!?!?
Jag tror inte det är sant...
Är jag världens lyckligaste eller?????!!!!!

Ikväll blir det Tacos... typiskt fredag!
längtar till Idol.... spännande att se låtvalen ikväll... jag tyckte Jacksontemat var urbra!!

Jag önskar er alla , som vanligt, en underbar Fredagkväll!!

3 kommentarer:

  1. Stackars din mamma.

    Glad jag blir för din skull ! Att du får åka till Toscana.
    Men Robban ger du F-N i !!! Så det så :(

    Tyvärr ingen lght kvar i Stockholm jag sålde mina 5 st 3 r o k. Förra året ;)

    Vi kan väl höras i helgen .
    Kram Jenny och hälsa alla 6 barnen och hundarna.

    SvaraRadera
  2. Toscana!!!!!!! Jo, jag tackar jag! Vad kul! Det gör ni rätt i!
    Önskar er en riktigt fortsatt trevlig helg!
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Du är så go du Millan ...
    Sist vi snackade ,,så skrattade jag gott om skämtet att ta med Robban som sällskap till Tomas ;))Robban föll för den IDÈN:))
    Så jag får vara hund och barnvakt till alla era 6 barn och 2 hundar och våra 5 svin och 2 hundar och 3 barn :))
    Då behöver jag ng nu tvättmaskin också:))
    och n SEMSTER !!!
    Fräscht med ny maskin ,,,är så tråkiga osynbara slantar bara !
    Vi köpte nytt förra året båder tumlare och maskin:(
    Själv gillar jag lägga pengarna på andra saker tex, ljuslyktor !
    eller till hundarna ! Åhh dom kan man lägga lite slantar på eller snygga kläder Jippie.
    Tvätt är ett nödvändigt ont:(

    Ringer dig söndag när jag druckit mitt kaffe ,,lär bli sent då jag är vaken NU och kl är 03 30 :(
    Bamse Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade