Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 30 september 2009

Halloj

Höstsolen skiner och löven darrar..... Ett perfekt höstscenario för min del ;)
Synd bara att jag inte orkar vara ute och beblanda mej med de grymt vackra höstfärgerna!!
Idag känns det jättebra...börjar trappa ner på smärtstillande eftersom jag HATAR att äta medicin... de står mej upp i halsen, all denna Alvedon Forte och Diclofenac :(

Det är mysigt att ha sällskap , Tomas är ju fortfarande sjukskriven efter sin miniskoperation, men på fredag börjar han jobba igen.
Han pysslar om mej så jag nästan skäms.... , gulligt inte sant?!
Han tvättar,lagar mat, byter gardiner, kliver upp med killarna på morgonen, sköter hundar och mej...
Kanske tycker han det blir gött på fredag;)


Wilma löper nu... därmed har vi fått svar på hennes knepiga beteende som varat i veckor!!!
Ebba har ju ALDRIG brytt sej eller förstått sej på detta med löp.... Wilma har ju alltid städat efter sin dotter och Ebba är lycklig i sin ovetskap om ALLT!!
Men nu... nu är hon väldigt intresserad av sin mammas rumpa, hon snusar och är påträngande och väldigt ivrig i att få kissa överst....
Kanske har min lilla kattunge bestämt sej för att bli vuxen?!

På lördag ska Daniel uppträda på Wallmans Salonger:):)
Han ska sjunga och dansa med 2 andra i ensembeln.....
Synd att vi inte kan vara på plats och kolla:(

Nu är det dags för soffläge....

3 kommentarer:

  1. ja du mamma lilla nu ska Nane upp på scen;) ska bli riktigt spännande.. hälsa pappa att jag blir riktigt stolt att han pysslar om dig:!! kram kram// Din Daniel

    SvaraRadera
  2. Hejsan Vad kul att höra att det går framåt :)
    Men hur ska du klara dig efter Fredag ???
    Blir som att börja om vi flytten hemifrån;)
    Kul för din Daniel.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Åh, vad gött att du är på G igen! Hoppas du blir piggare fort så du klarar dig utan tabletterna!
    Jag säger bara VILKEN MAN du har!!!!! Jag som varit hos er vet ju att det är på riktigt också! Han är bara för go Tomas!
    När jag läser om Daniel blir jag alldeles varm! Förstår om ni är stolta! Åh, vad jag också skulle vilja vara där och se och höra honom! Älskar Wallmans salong!
    Ha en riktigt härlig helg! Vi ska åka till Arvika på mârten!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade