Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 20 februari 2010

Wilma 7 år...




Wilma fyller 7 år idag ;)
Vi har grattat henne med en gummigris ....
Som nöffar!!!

Allt går bra på vår permis.... blodsockret ligger perfekt !!
På förmiddagen var vi till ryggkliniken och de gjorde en gjutning av Linus fötter... han har ju hälsporre och nu ÄNTLIGEN kommer han att slippa värken (om ett tag vill säga, det kommer att göra grymt ont innan han vant sej vid dem)!!
Det var en trevlig värmländsk gubbe (man!!!) som är proffs på detta!!

Jag har egentligen inte tid att sitta här... maten puttrar på spisen;)
Ebba är trimmad och klar.. ifall jag ändrar mej ;)

Ha en trevlig lördagskväll...

Kramen

5 kommentarer:

  1. Grattis Wilma !! Tänk att du inte kunde fått en riktig gris...gummi !!! Såna har vi inte här i Värmland, men det vet du ju. Hoppas övriga familjen mår bra, du får hälsa till dom !!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vovsingen!
    Skönt att höra att det går bra för er. Jag tänker mycket på er, det blir ju så när man själv har barn i samma ålder.
    Hur tar han det? Tycker han det känns jobbigt?
    Förstår att det är skönt att vara hemma på permis och jag håller tummarna att ni blir utskriven snart.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. WoffWoffWoff Wilma !
    vovvar Plextor och Maja

    SvaraRadera
  4. Heej!
    Hur gick det,hoppade ni utställningen?
    Hoppas ialla fall att ni haft en mysig helg!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade