Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 24 februari 2010

Det var tänkt att våra tonårsgrabbar skulle ha friluftsdag med skolan idag, slalom stod på schemat.
Nu var vi väldigt nära en begynnande Istid i morse....., så det blev inställt!!
Men nu säger de som vet , att våren är på G?!

Dagen blir väl inte så olika alla andra dagar....

Håller på att söka Twin Tips till Joakim... men det är så svårt att hitta begagnat!!
Han behöver både pjäxor och skidor!!
Får hålla ögon och öron öppna...

Tomas skrev upp sej på semsterlistan igår... i år blir det tidig semester;)
Redan till Midsommar blir det ledigt!!!
Vi har tänkt att åka till Värmland och hälsa på brorsan som köpt hus där, till Trollhättan för att kolla på staden som Tomas bodde i som ung:)
Göteborg och Liseberg blir det såklart och sen vidare till Norrköping för att se om Velanders är hemma ;)
Stockholm och Nettan blir det på vägen hem...
Sen blir det ju Värmland igen för mej.. och därifrån till La Italia ;););)
Wow...

Tomas fyller 40 nu i april och jag i september.. men vi tänker slå ihop våra dagar och bjuda på en 80 års dag i början på Juli istället.
Det är ju sååå mycket skönare att kunna vara utomhus!!!
Åren går....

Nu ska jag dricka den gudomliga vätskan.... KAFFE!!!!

4 kommentarer:

  1. Mycket smart att "SAMKÖRA" era födelsedagar!!!
    Må så gott!!
    Kramen!!

    SvaraRadera
  2. Hallå där....du vet att ni åker förbi mej när ni ska från Niklas till Trollhättan !! En fika har ni allt tid med. På tillbakavägen kan du kliva av här, för då ska vi ju snart dra till Italien !!!!

    Hörs i örat..

    SvaraRadera
  3. Javisst... nog hade vi tänkt besöka dej me' !!
    Men tror du verkligen att du orkar dras med mej sååå många dagar?!!!
    En fika tackar vi ju aldrig nej till ;)
    Det vore nog inte så dumt ändå... då slipper jag ju resan ner IGEN!!!
    Du är inte dum du:)

    SvaraRadera
  4. Kul att du tittade in till mig! Vad trevligt med födelsedag. Alltid kul när det finns en anledning att ha fest:)
    Vilken klok son du har som förstår att diabetes inte är en sjukdom...det där fixar han bra verkar det som...lite kämpigt förstås. Men ni har bra kunskaper!
    Ja, nu väntar vi på våren....
    Kram Ingis

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade