Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 9 februari 2010

Hejsan hoppsan...
Idag blev den första behandlingen för Linus... det gick jättebra!!
2 gånger till, sen ska han få en specialsula till sina skor.
Hoppas nu att detta hjälper...

Ikväll har vi varit hos våra vänner för att fira en 50 åring.
Det var herrn i huset som stod för åldrandet;)
Mycket goda kakor fanns.. men , så duktig som bara jag kan vara *fniss* så valde jag ut EN kaka (den minsta dessutom) ... göttigöttgött!!

Hundarna har haft en tråkig dag... en långsam skogspromenad på förmiddagen, UTAN att träffa en enda hundpolare!?
2 koppelpromenader på eftermiddagen/kvällen... *SUCK* , va' ska vi hitta på för att det ska hända nåt?????????
Tränade lite inkallning i skogen, kul tyckte jag... men inte tjejerna!
Måste hitta några nya träningstips... har ni några???

Om en halvtimme ska vi hämta Daniel vid tåget... nu är det slut på friden ;)

Ha de' bra..

2 kommentarer:

  1. Jag såg Linus när han var nyfödd. Han låg i solarium :)

    Har varit inne och läst här och där, inte alla poster. Får ta det i omgångar. Jag är jätteglad att ha fått den här länken. Har Du inga bilder på Sven?

    Det kändes oerhört konstigt att läsa på tidningens websida att Inga-Britt hade gått bort. Hon och jag blev ju liksom kompisar, vilket var kul. Träffade henne dagen innan jag flyttade till Canada, vid bussen.

    Kul att ni har hundar nu, jättegulliga. Vi har en liten katt, McDuff heter han, och är lite över fem år.

    Jag har en också, men den är ganska rörig för jag har importerat poster från andra bloggar:
    http://puffinsrock.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hej hopp i stugan! Hittade hit via Jenny.
    Jag såg inte heller melodifestivalen i lördags eftersom det var Modo match. Roligt att se att det var fler än jag som valde bort spektaklet för något viktigare, hihi.
    Vilken mysig sida du har, jag kikar in fler gånger :)
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade