Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 5 februari 2010

Nu får ni inte, på nåt vis ,tro att jag blivit helt gaaalen.... Ni som känner mej VET att jag HATAR kameror av alla sorter, får utslag av att vara med på bild!!!
Men nu är det så att jag försöker sporra mej själv att gå ner i vikt... på denna bild vägde jag ca 15 kilo mindre än vad jag gör nu!!!!
Varje gång jag gå in på min sida så ska jag bli påmind om svunna tider ;)
Herregud... jag ska ju till Italien i Juli... vill inte se ut så här då!!!

Åh vad spännande det ska bli med Melodifestivalen... jag har inte en susning om vilka som ska vara me'!?

Nu är det äntligen fredagsmys... tror t o m att jag ska ta ett glas vitt ikväll!!!
Tacos blir det till middag...
Imorgon blir det till att kliva på motionscykeln igen, har inte vågat med denna förkylning i kroppen... då åker man väl på ett astmaanfall!!
Men nu börjar allt räta till sej, tack och lov;)

Ha en underbar fredagskväll...

3 kommentarer:

  1. Oj, här byts det bilder så man knappt hinner med....Fina kort på dej !
    Ja, nu får vi börja hårdträna inför Italien...va jobbigt !!

    Ha en trevlig fredagskväll, vi kan väl höras i morgon !!

    SvaraRadera
  2. Haha.. så här det när jag lär mej nåt nytt;)
    Nu kan jag ÄNTLIGEN få till en snygg baksida!!!
    Det finns sååå mycket att välja på...

    5 månader har vi på oss!!!
    -05 gick jag ner 15 kilo på 3 månader, så jag tror vi hinner;)
    Ha de gött du me'
    Jag ringer i morgon!!!!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS ! Äntligen fick du till det ,,,det var så lite så :)
    Blev jättefint .
    DU har absolut INGET att skämmas för du är SUPERSÖT Bruttan ...

    Att du ej gillar kort det vet vi ;) Du blir ju stel som en pinne :))
    Kakan var kanon god .Men detta är INTE att stödja mig :(
    Ha en trevlig helg ...
    Hälsa Tomas och de andra Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade