Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 7 februari 2010

Solig söndag...

Idag började dagen med att väcka Daniel... kl 08.00.
Sen skjutsade Tomas honom till tåget, han ska ju till Sthlm på arbetsinformation/intervju i morgon.
Vi har promenerat i skogen med hundarn.. jisses vilket häääärligt väder det blev idag.
Solen skiner och -2 grader ;)
Wilma har pulsat i snön så jag är rädd att hon kommer att vara stel i sina 7 åriga höfter ikväll:(
Men men... kanske inte?!

Min rygg "knorrar" idag... kan det vara de nya tabletterna som skapar mer Östrogen än vad jag tål???!!!
Brr... hatar att få bakslag!!!!

Dagen blir lugn pga av detta... ska ta en kopp kaffe nu, ute i solen;)

1 kommentar:

  1. Vilket härlig vinterväder det varit idag!
    Sol och massor med vit snö plus hundar som vägrat gå in...
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade