Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 12 februari 2010

Mallorca...

WOOOOOW... Daniel fick jobbet på Mallis , Alcudia ;)!!!!
Från 28/4 - 28/9... Åh så glad jag blir!!!!

9 kommentarer:

  1. Grattis, vad glad jag blir för er skull :-)

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Vi får ta svängen om Mallis när vi åker från Pisa...får tala väl med piloten !!
    Såå kul för pöjken att han fick jobbet !!

    Hörs i luren eller på nåt annat sätt....

    SvaraRadera
  3. "tala med piloten"...
    Hur länge har ni bokat hundvakt...???? :-)

    //Kicki

    SvaraRadera
  4. Tittar in och önskar dig en fin Alla ♥ dag.
    Kram vännen.

    SvaraRadera
  5. Här kommer massor med hjärte-kramar från mej! <3

    SvaraRadera
  6. En alla <3 hjärtans dag kram till dig :)
    Jeanette

    SvaraRadera
  7. Hej
    Vad roligt när ungdomarna får dom jobb dom söker.
    Det låter jätte spännande. Ni får nog ta vägen om Mallis.
    Kram anne

    SvaraRadera
  8. Hejsna vännen .
    Grattis till Daniel´s jobb.
    Skickar styrke kramar till Linus !
    Ringer vid 8 30 ca .
    När huset är tömt på familje medlemmar ;)
    Kram Du goa goa vän:)

    SvaraRadera
  9. GRATTIS!!! Åh vad kul för Daniel!!!
    Ha det gött!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade