Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 8 februari 2010

Mariga drömmar...

Jag hade en knepig dröm inatt...
Telefonen ringde och det var min mamma!!!!
(På displayen på telefonen så fanns numren 1 och 7)
Jag blev så otroligt glad när jag hörde hennes röst...
Jag frågade vart hon var men fick inget tydligt svar på det.
"Men mamma ..du är ju död" sa jag till henne.
"Nä... jag är inte.. död"?! Sa hon tvivlande.
"Vi har ju begravt dej.. och jag är ju ledsen varje dag för att du är borta"
"Näe... jag är inte död"
"KOmmer vi att höras igen" frågade jag.
"Ja..."Men det lät tveksamt!!

Jag fick i drömmen panik när jag insåg att vi lagt på ..så jag började bläddra i listan men samtalet från henne saknade nummer!!!

Till saken hör:
När min mormor dog , så "ringde" även hon mej i drömmen.
Hon sa då att hon saknade mej men att hon hade det så bra och hon var sååå nöjd!
Medans min morbror (som dog 6 månader före mormor) syntes i drömmen som väldigt frustrerad och irriterad över sin död.

NU är jag ju sån att jag tror på livet efter detta.... mest för att jag har varit med om så mycket oförklariga händelser.
Min pappa är likadan... och min mormor hade föraningar innan tråkiga saker hände.
Jag har ärvt dem bägge.....


Daniel har varit på mötet nu... OM han får jobbet så blir han nog stationerad som servitör på Mallorca;)
Under februari så får han besked!!!


Ikväll spelar MODO... de åkte ju på en förlust i lördags.
Nu tar vi nya tag och hejar fram våra gubbar ;)
Som sagt... det börjar närma sej slutspel!!!
Och snart är det OS ....:):):)

Jag missade ju stora delar av Melodifestivalen i lördags pga av hockeyn..
Men på snabbgenomgången så tyckte jag inte att nån var bra!!
Vad tyckte ni??

Jisses amalia vad jag längtar till utställningen!!!
Vi har inga med oss denna gång.... Mia och Texas ska göra annat och Birgitta & Nelly blev tvungna att ge upp inomhusutställningarna pga att Nelly helt plötsligt började ogilla akustiken som blir inomhus.
Tråkigt ,men så kan det bli ibland! :(

Jag och Ebba tränar STÅ så ofta vi kan....
Hon gillar INTE att jag håller nåt framför hennes nos medans jag får henne att stå, Ebba vill hellre äta sin godbit när hon stått färdigt ;)
Hon blir som en ragdoll när man håller godiset framför henne och sen rättar till alla ben!!
Men utan godis kan jag ställa hennes ben hur som helst och hon står i regel nästan alltid still! *S*

Ha en riktigt bra fortsättning på dagen...

3 kommentarer:

  1. hiihihiih Grubbelfia här :))
    Denna vecka kommer bli otroligt jobbig !
    Jag är slut redan nu.
    Gör allt för att inte tänka på alla möten .

    Jag tror ABSOLUT på att det finns liv eller energi efter detta liv !
    Har också varit med om en del ;)
    Gäller bara se tecknen.

    Hejja er i ringen ,kommer gå bra om du förstår att alla INTE är godis fiaor som du och jag ;)

    Bamse Kram Jenny
    Håller tummarna för Daniel och jobbet !
    Då måste vi åka hälsa på :)

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad att det inte var en piersad tunga!!!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. När man drömmer så där om nå'n närstående som just gått bort -- det är en del av sorgearbetet... Jag har haft precis samma upplevelse, två gånger.

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade