Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 22 februari 2010

Hej hopp...

Halloj...
Nu är vi utskriven och ska stå på egna ben;)
Skööönt att slippa sjukhuset!!!
Linus hade en skön kommentar.. : "Alla säger "Krya på dej".. men jag är ju inte sjuk, och jag lär ju knappast bli av med diabetesen"

Vi hoppade över utställnigen igår.. men det var jobbigt :(
Jag ville sååå gärna !!
Längtar tills jag får se resultaten...
Vi fick snökaos igår... insåg att det är sååå onödigt att dra iväg 10 mil då!!
Kommer bättre tillfällen...

Idag har jag bakat frukostbröd, med mycket fiber och lite socker.
Hela familjen blev som galna ... det blev 4 limpor , men de är snart slut !!!
Tonårsgrabbar.....;)

Linus ska vara med på friluftsdagen på onsdag.
De ska åka slalom.
JAg tar med hundarna och går långpromenad i närheten av backen, IFALL han skull bli dålig så är jag på plats!!
På fredag vill han in och vara med på mattelektionen.
Det får bli sådana här små snuttdagar så här i början.
Både Linus och lärarna är nog lite pirriga... mest lärarna kan jag tänka för Linus är stencool;)
Ikväll var han hos en kompis ,första gången han var "ensam" med sin diabetes.
Kompisen bor på gatan ovanför oss... Linus packade ihop blodsockermätare och Dextrosol.
Kom hem lagom till kvällsfikat kl 21.

Vårt internet la av igår... ABSTINENS!!
Nu måste jag in och hälsa på hos er;)

1 kommentar:

  1. Man vill gärna vara bara en armlängd från dem så man kan rycka ut om något händer...
    Resultat kommer snart :)
    Kramar i massor till er!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade