Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 6 februari 2010

Go'lördag

Härliga lördag...
Sen frukost och mys i morgonrocken!
Tomas och jag tog en gemensam promenad med tjejerna, mötte en bichon frise och en papillon.
Wilma blev kär i papillonen.. hon skutta hit och dit och gjorde sej till ;)
Ebba blev rädd för den framfusige Bichonen, han var 12 år och kände mer än väl att Ebba löper, han stötte på henne, än här och än där !!
Hon satte sej tätt mot husses ben och la öronen mot nacken.... Usch och tvi för hanar ,tycktes hon vilja säga:)

Tomas skottar garagetaket nu.. sen blir det altantakets tur.
Helsike va snö vi har....
Men solen gluttar fram lite då och då och det är bara - 1,2 grader !!

Jag tänkte steka kycklingfile till middag så jag tog fram dem för tining.... faan , då ser jag att det är kycklingvingar !!!
Har aldrig tillagat nåt sånt... det är ju knappt nåt kött på dem!
Är det nån som har ett hett tips att sälja.... har ni nåt gott recept på VINGAR`???????

Har ni nån favorit på Let's Dance??
Jag gillar Claudia... jisses va hon är duktig!!
Henne vill jag se som vinnare...

Idag ska mitt härliga MODO spela... Foppa är med ,tack och lov, han fick ju en fingerskada förra matchen men tydligen inte så allvarlig!!
Va vore livet utan hockey????
NU väntar vi på att de ska ta sej till slutspel!!!!

Och sen ikväll är det melodifest.....
Det ska bli spännande att se!

1 kommentar:

  1. Ja, Claudia är skitduktig i Let's Dance!! Jag är imponerad, fast jag håller just nu på Mattias som har varit en mycket blyg kille och jobbar mycket med det. Jag tycker han är jätte stark som klarat av så mycket offentligt och gör så bra ifrån sig.

    Ha det bäst!!
    Kram Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade