Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 25 februari 2010

Guld & ändå missnöje...

Vaknade med ett stort Sverigehjärta.. hoppades på vinst mot Slovakien, men ack nej !!
Åh vad trist.... Nu är OS slut för min del, trots Stafettguldet igår!!
När hockey är över ... då är det över!!!

Linus åkte in till skolan i morse;)
Hälsade på sina klasskompisar i drygt en timme.. sen var vi in till "mat-tanterna" och visade dem vem Linus är... han ska ju äta mellanmål där kl 14 varje dag.
De talade om att det är bara för honom att komma in NÄRSOMHELST om han får en känning.. då fixar de fika åt honom direkt!!
De var görtrevliga.. och hjälpsamma!!
Det känns tryggt..
Kul för Linus att träffa polare!!!

Efter det så åkte vi in på ICA för att kunna fylla på frys och kyl :)
Linus agerade Bärare!!!
Det blev både det ena och andra...
832 kr... i 3 kassar!!

Har nu fyllt på maten til småfåglarna;)
De är mina "skötebarn" .. jag matar och matar , vill att de ska ha de gott i kyla och snö!!
De tackar mej med att ibland sitta och titta in genom mitt köksfönster;)

Tvättmaskinen tuggar på och nu är det egentligen dags att ta tag i nån typ av städning... men min kropp protesterar vilt nu i den ihållande kylan.
Alla leder skriker .. för att inte tala om mitt bäcken!!
Så all verksamhet ligger i vila ...
Hm.. Jag mår inte bäst, kan jag lova!!!

Ha en supergo dag... Ni alla !!
Stor kram till Er!! :)

4 kommentarer:

  1. Vadå över??? Finland har väl gått vidare hihihi är kanske lite småkaxig, bäst att passa på så länge det går :)

    Slank hit via Carinas blogg

    /heleena

    SvaraRadera
  2. Det är lite svårt att se vad Heleena skrivit eller hur? Lite otydligt är det, hihi
    Nu har jag surat klart!! (näe inte riktigt kanske)Surt är det att Tre kronor åkt ur!!
    I kväll tittar jag på skidor.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja..eller hur?!
    Men nu kanske vi får hem Foppa????!!!
    Det är ju fortfarande ett Guld att slåss om på hemmaplan ;)
    Heja MODO....

    SvaraRadera
  4. Jag sov så gott i morse när de andra i familjen satt och såg på matchen...jag är totalt ointresserad av sport! Guld i går? Stafett var det va? Näää, jag såg det inte bara hörde av gubben att vi tagit guld.
    Vad kul att få gå till skolan lite och känna av vardagen för din son.
    Kram på dej

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade