Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 11 februari 2010

Sjukhusbesök...

Phu .. vilken dag!!!
Pappa skulle på läkarbesök pga hes i halsen och lite tungandad!!
Det slutade med att jag fick köra honom akut vidare till sundsvalls sjukhus.
Där upptäckte de att han har hjärtflimmer och VÄLDIGT högt blodtryck!!
Pappa är annars väldigt frisk, har aldrig ätit medicin och är i bra kondition.
Nu ligger han inne på övervakning.. så att de har koll på hjärtat.

De ville egentligen söva honom och elchocka hjärtat så att det börjar slå i normal takt igen.. men de vågade inte eftersom det kan finns små blodproppar som sätts i omlott vid en stöt.. och de propparna skulle kunna ställa till med döden!!!
Usch... hoppas nu att allt blir bra.

Pm:et till utställningen har kommit... 18 tikar blir det;)
Jisses va spännande och kul detta ska bliiiii :)

Önskar er en bra kväll...

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir bra med hjärtat på din pappa utan sövning och chocker.

    Spännande med utställningen :-)
    När är den?

    kram Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade