Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 19 februari 2010

Permission

Tack snälla goa ni , för alla fina hälsningar!!!
Nu är vi hemma på "permiss"... Linus njuter av att vara på sitt rum och spela på sitt tv-spel ;)
Jag njuter av att få äta hemlagad mat och sova i en lite bredare säng....

Hjälp va hundarna blev glad när vi kom hem;)
Ebba bet tag i en gummistövel så att nosen trycktes emot kanten (kunde knappt andas)
Wilma steppade runt runt runt och viftade med svansen så att hon nästan tippade omkull !!
De gick på så i säkert 10 minuter... de höll på fast vi hade slutat att hälsa på dem för lääääänge sedan;)
Linus saknade dem i massor när vi var på sjukhuset...

På tisdag blir vi nog utskrivna... allt går ju så himla bra och Linus är otroligt duktig !!!

Det lutar åt att jag står över Open Show utställningen.. men för säkerhets skull så trimmar och badar jag Ebba i morgon... IFALL jag ändrar mej på söndagmorgon;)
Jag VILL ......!!

Nu ska jag glutta in hos er mina vänner.. stor kram

4 kommentarer:

  1. Se där, kanske man får en stjärna i himmelen för att man hjälpt en medmänniska någon gång... :)(skojar bara!!!)
    Klart att du ska fixa till henne...man vet aldrig! ;)
    Det är inte allt för många hundar så vi blir nog klar med BIS-finalen före 15.00. Hoppas att du/ni kommer!!!!
    Kram & jag vet att ni klarar er i med & motgångar (för sådana kommer !!!!!)
    Kramar i massor!!!!!

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj...det var det högsat blodsockervärdet jah hört...måste vara jobbigt att måta börja med insulin...men det är naturligtvis inget val..i det läget...
    Hoppas att allt går bra..och honom själv när han sall börja med sprutorna...själv...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt för Linus och er att få lite permis!!!
    Hoppas verkligen att ni kommer iväg på söndag - känner på mig att det går bra för er!
    Babsan hälsar till syrran och grattar på födelsedan!!!! Morsan hälsar också och grattar....;-)
    Ha en mysig helg!
    Kraam från
    Marie-Louice och Mikael

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kommer iväg på utställningen, så spännande:-)
    Kramar Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade