Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 12 februari 2010

soligt och kallt...

Då var det fredag igen....
Vaknade 5.50 ... pigg som en lärka !!
Höll Tomas sällskap vid frukosten... egentligen så blev han nog inte nöjd med en kvittrande lärka på andra sidan bordet... han trivs med tystnaden på morgonen ( stiger upp x-tra tidigt för att få en lugn stund).
Och jag har sååå svårt att vara tyst..
Han log lite ansträngt när han såg att jag tog plats (?)
En fundering... Våra barn är ju lika tysta som sin far på morgonen... och om Tomas kliver upp tidigt för att få rå sej själv, så måste det ju vara mitt tjatter som han vill värja sej ifrån ;):)

Vi har 17 grader kallt men solen skiner på oss!!
Jag har nyss varit i skogen med mina tjejer, Wilma går inte så långt i denna kyla.. fryser snabbt om sina tår.
Duracellkaninen Ebba... hon fryser inte!!! Snön smälter under hennes tassar :)
Det blir vår där hon går :)

På tisdag ska bouppteckningen vara klar.. så idag blir det sista besöket på banken i mammas ärenden!!!
Ska bli skönt när alla papper är väck..
När allt är klart ska vi alla ut och äta på restaurang... göra ett litet avslut tillsammans!!

Pappa är oförskämt pigg för att vara sjuk ;)
Som tur är så känner han sej friskare än vad proverna visar... blodtrycket är på väg neråt och som det verkar så får han åka hem idag;)
Han åker direkt till Siv... hon pysslar om honom så bra :)
De är sååå gulliga... när vi satt hos pappa igår på sjukhuset så höll de varann i hand hela tiden.
Det glittrar i deras ögon och jag blir såååå glad för hans skull!!!
Mysigt med kärlek....

Det ska väl ätas nåt idag me.. men VAD???
Jag har slut på ideer...
Snacka om I-lands bekymmer!!!!
Folk svälter till höger och vänster... katastrofer hit och dit, och så stackars jag då , som inte vet vad jag ska göra för mat!? Grr...Skäms skäms!!!

Tomas har bestämt sej för att sluta äta godis!!!
Jippie... då kanske det går lättare för mej oxå när inte skålen är full hela helgen!!! Han får såna ilningar i tandhalsarna!!??
Kör med Sensodyne... men inget hjälper, och inga hål har han heller.... så nu testar han den hårdaste metoden TOTAL AVHÅLLSAMHET :)
Vet inte om jag tror på det..... ???? *S*

Ha en ljuvlig dag,... det ska jag !!!

1 kommentar:

  1. Hej,
    Skönt att det är över med pappersarbetet efter IB. Det är mer än man kan föreställa sig. Bra att göra ett avslut. Hoppas pappa blir i gott skick nu när han blir inställd på en behandling. Äntligen! Det är så himla roligt att höra om kärleken. Allt gott till dem!

    Jag kör med Sensodyne också. Funkar ganska bra tror jag.

    Kramisar!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade