Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 31 augusti 2009

Vanlig måndag..

Nu är helgen förbi.... och den har varit lugn och skön!
Det känns att hockeyåren är borta, förr hade vi alla kvällar och helger uppbokade till hockeysonen!!
Jag trivs faktiskt med att ha en massa FRItid nu!!
Det känns ovant!!!
Tomas har börjat tapetsera i sovrummet,det blir så himla bra!!
Men de gardiner jag är ute efter finns bara inte att hitta nånstans...så nu blir det till att sy, hade tänkt få slippa det!!!!


Men detta får vänta tills jag kommer hem från Riga.
Nu börjar det dra ihop sej till resdagen:)
Har försökt att ringa till hotellet för att få lite tips om HUR vi tar oss från flygplatsen till hotellet mitt i natten!!
Sen undrar vi om de har öppet den tiden...vi kanske får sova på trappan första natten;)?!
Alla papper och pass är klart...idag ska jag bara hämta ut lite insulin och Alvedon.
Jag har nämligen dragit på mej en förkylning ... precis lagomt !!!

Sprutan ska tas idag oxå.... och jag ska lösa ut de Lettiska pengarna!

Nu ringde mor kära mor.... hon ville absolut komma hit på en kopp kaffe och studera sovrumsväggarna;)
Så det är väl bäst att jag knäpper på bryggarn....
Vi har kanonväder... riktig högsommarvärme:):)
Det gillar jag....

Ha de' gott idag...

5 kommentarer:

  1. Trist med förkylning lagom som spännande resa:(

    Jag håller med du *fniss* höstsommardag är så helt enkelt underbart det kan bli alltså:)
    Sol, blå himmel och lagom varmt har vi här i Falerum just nu!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Helloj.
    Tack för dina rara ord i min blogg.
    Hahha jaha du jag får boka tid till besökstolen han är en upptagen man:))

    Vad ska du göra med all fritid nu då?
    Jag får lite tristess så tips tas tacksamt emot :)

    Åhh vad fint ni kommer få !
    Måste ispektera när vi kommer :)

    Funkar inte din meijl adress???
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul med nya tapeter! Snygga dessutom - jag har ju sett dem! ;-)
    Önskar er en riktigt trevlig resa! Roligt kommer ni nog få ialla fall!!! :-D
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Här sitter jag och tänker på dig hoppas ni hittade och har underbart kul.
    Kram vi hörs när du kommer hem .
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Hallååååååå vart är du vännen har ringt flera ggr!
    DAX att höras Grrrrr

    Ringer dig ikväll...
    Ska på tjej träff a lá pudel ikväll;)
    Kram Syster

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade