Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 11 augusti 2009

En vanlig Tisdag

Det har varit en grå dag idag... vädermässigt!
Själv tycker jag att det är rätt mysigt att få kura inne:)
Det regnar till och från ....

Ikväll åker Daniel till stan för att sova hos några vänner och gå på krogen, tidigt i morgon ska han bila med 2 andra kompisar till stockholm.
Det kommer att ta ett tag innan vi får ses igen,själv säger han att det kommer att dröja till jul:(
Eftersom han vill passa på att jobba så mycket som möjligt så blir det svårt att komma hem!!
Så är det....

Harry Potter ja.... tanken var att vi var 4 som skulle gå på bio,men nu visar det sej att det bara är jag och Tomas som vill se HP :) ( du får gääärna följa me' M-L:) )

Joakim har det bra i storstan, han är på Grönan nu!!
Vi fick träffa Linda's mamma igår , för första gången.... hon var supertrevlig, glad och lättsam:)
De kommer hem redan i morgon....

Idag bokade jag bussbiljetter till Karlstad!!!
Med ett byte så kommer resan att ta drygt 12 timmar!!!
Med en go bok så ska det nog gå bra;)

Va' ska jag till Karlstad och göra igen???...... JO , den 5 september ska jag och L-L vara på plats i
Riga , Lettland, för att se/höra på Bocelli!!!!!

Vi flyger från Oslo den 4/9.... :):):)
Jag brukar ju be er om att hålla tummarna när jag ska ut på sånt som är pirrigt, typ utställningar och dyl,..... jag ber er nu oxå, håll tummarna för oss så att vi hamnar i rätt land/stad... jordklot!!!
Två virrpannor på vift.... jeeesus!
Detta blir spännande och intressant.... ;)



Nu ska jag boka biobiljetter....
Ha en go' tisdagkväll

2 kommentarer:

  1. Hhaahahahha Jag skrev fel Tonåringarna sitter på andra:))
    Men du vilken SUP hund du har ,,är det för att gå bra i ringen ? :))
    Åhh vad kul ni ska ha det den 5 sept..Önskar jag fick plats i din ficka :)
    Ska ni flyga ! ahhahhhaha kan tänka mig att det kommer bli mycket skratt tänk på att det är tullare där så ni inte blir tagna för fyllon eller påverkade ;)
    Man kan ju se så ut med sexpack och kissnödig och ett stort flin:)))
    Kram min bästa MIllan.

    SvaraRadera
  2. Gumman JAG följer dig på gå ner i viktlinjen !
    Men behöver stöd !
    Framför allt om kvällen !
    Ramlar ner i skåpen då !Speciellt GLASSBYTTAN!
    Hjälp ???
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade