Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 1 augusti 2009

3 Bästa tik ;)



I torsdags fick vi Värmlandsfölk på besök, det var Marie-Louice och Mikael som kom och hälsade på oss!!!

Jisses va' trevlig detta var!!

Vi har ätit, badat och trimmat hundar, ringtränat och varit på utflykt till Rotsidan och Höga Kusten hotellet!!

Där blev Tomas, Linus och jag bjudna på lunch av M-L och M.... Gu' va gött och trevligt det var!!

Idag blev det hundutställning för hela slanten... i regn och rusk så blev Babsan ( Falleur's Marinella) klassvinnare med Hp och sen 1:a bästa tik och BIS på Open Show i Sundsvall!! :)

Ebba vann Maidenklassen och slutade som 3 bästa tik :)

Vilken dag.....

Jag önskar er alla en trevlig lördagskväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade