Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 4 augusti 2009

Armbåge!!!

Så här såg Joakims armbågsbild ut i februari....även ett otränat öga kan se att det är en lång spricka till höger, på spetsen!!!
Men röntgenläkaren då , sa att det var en normal bild!!!!

Dagens läkare blev alldeles ställd över denna bild och undrade hur det var möjligt att inte Joakim blivit gipsad direkt...så nu skrev han en remiss till ortopeden för ev. beslut om operation!!

Jaja..så det kan gå!!

1 kommentar:

  1. Stackarn !
    Anmäl detta !
    Hälsa Joackim.
    Flocken Oinkaaaar tillbaka:))

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade