Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 24 augusti 2009

Skogens guld...

Jag fick massor av kantareller av min bror och svägerska igår!!!
Det blev rensning nu på morgonen och sen med viss tvekan in i frysen ... hade lust att steka och äta dem DIREKT :)

Imorse ringde klockan tidigare än vad den gjort på 10 veckor.... dags för grabbarna att möta vardagen igen!
Det gick bra, de var uppe med tuppen , glad och nöjd :)!!!??
Linus var lite pirrig innan alla kompisar dök upp och gemensamt gick de alla till bussen, bara att åka buss är ju helt nytt!
Ända sen de gick i 6 års verksamheten så har de kunnat gå till skolan.... nu är det dags att mogna på sej och åka till stan för att komma till skolan;)
Ska bli spännande att höra hur dagen gått....


Jag ska strax in till stan och ta blodproverna , vattna på gravarna och sen behövs det nog handla lite.... åtminstone mjölk och bröd!
Tänkte baka en sockerkaka och ge barnen lite gofika så här första dagen !!

Passet ska lösas ut idag:)
Spännande att se ....


Nu blir det till att ta den andra promenaden med hundarna.... innan stadsresan!
Jag önskar er alla en härlig dag i solen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade