Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 2 augusti 2009

Värkda'

åh vilken tråkig dag.... har ont i hela kroppen och orken har precis tagit slut!!!
Detta med utställningar tar knäcken på en stackars skör människa :(
Men det är grymt roligt att delta....

Solen har varit på G hela dan men jag har legat/suttit inne mestadels.
Jag pratade med M-L, de hade bra väder i Jämtland , tack och lov, och utställningen blev rätt bra även om det inte blev ett 3:e sista CERT.. Babsan slutade som 2 i klassen med CK och reserv CACIB!! :)

Tomas håller på att måla bräderna till vår nya balkong...
Det ska bli så fint när allt är klart ;)

Jag måste ringa veterinären i morgon... och begära Cortison till Wilma's våteksem!!
Hon ser bedrövlig ut!!!!
Hon kliar sej inte ... utan hon ligger mest och blänger på oss , jag tror hon mår dåligt,men det känns ändå som att det ser lite bättre ut idag!!
Tänk att hon klarat sej i så många år utan våteksem!!??
Det känns bra att ha friska hundar!!


Linus har sovkompis även i kväll... Joakim har sin flickvän här,jag tror att hon sover över!!
Det är mysigt med huset fullt av folk:)
Natten till idag så hade vi 3 sovkompisar här.... det e' gött när barnen har polare!!


Jag sitter och småmyser...M-L hade träffat nån på utställningen idag, den kvinnan hade överöst Ebba med fina kommentarer !!
Gissa nån som blev gla'.... :)
Va kul det kändes!!!!
Min lilla kattunge .... är nog rätt så fin ändå ;)!!!!

Nu kryper tröttheten över mej.... ZZZZZZZ
Måste sova...

1 kommentar:

  1. Åh, stackare! Hoppas det lanar av snart! Det kostar att stå på topp som man säger...
    Tack för några helt underbara dagar!!! Fattar inte att det gick så fort bara...Man känner att man skulle vilja stanna hur länge som helst hos er - vilken gästfrihet!!!
    Kanske var tur vi åkte så Tomas äntligen får måla...nån hjälp med det fick han ju inte :-D
    Ha det nu så gott och hoppas Wilmas våteksem försvinner fort! Pussa henne och din lilla snygga tjej från mig! Mikael hälsar! Vi är i Orsa nu och ska börja tuffa hemåt.

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade