Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 20 augusti 2009

Torsdag

oops... jag glömde väga mej idag!!!
Tar det i morgon....

Jaha... som ni ser så har jag "lyckats" fått till nåt överst på min sida, som INTE ska vara där!!
Jenny (din luring*L*) tyckte att jag skulle lägga till en "tjänst", tog den första bästa som verkade stämma med hennes beskrivning... och nu får jag inte bort den, och inte vet jag vad den är till för heller!?


Idag handlade jag kruka och blomma till hallen, svart och vit.... + rose doftljus.
Mamma köpte mej några fina rosa ljuslyktor som tack för att jag delar medicin och hjälper henne med allt möjligt...*gulligt*

När vi sen drack kaffe så såg jag en kvinna (bor mittemot min mamma) slå sin hund , flera gånger över huvudet/nosen.... jag studsade ut på balkongen och skrek åt kvinnan att sluta.
Vi hade en lite dust hon och jag..den slutade med att hon tog hunden och gick in till sej och har inte visats sej ute sen dess , enligt min mor!!!!
Pratade med L-L alldeles nyss.. det blir nog så att jag anmäler detta i morgon!!
Hon är omtalad för att hon är sååå stygg med sin stora blandras!!
Vissa ska inte ha djur.....


NU börjar det dra ihop sej för våra söner..de börjar skolan på måndag!
Vår minsting kliver upp till högstadiet nu:)

Daniel ringde nyss... han hade träffat Shirley Clamp i lördags... och Andreas Lundstedt;)
Trevliga typer , bägge två!!! :)
SH har tydligen en väldigt humor *L*


Nu blir det till att dricka kaffe....
Vi hörs i morgon.......

2 kommentarer:

  1. Bra gjort Millan .Hejja dig:)
    På dom bara .
    Vissa ska EJ ha djur :(
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Halllllåååååååå uppdatera ?????
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade