Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 9 augusti 2009



Vacker ros...eller hur?!

Denna bukett fick jag & Ebba, av Marie-Louice och Mikael för vårt ViltspårsChampionat;)

Igår kom Daniel hem till oss!!!

Jisses amalia, vi har inte sett honom på en månad!!

Vi grillade kyckling och rostade grönsaker och massor av såser:)

Till efterrätt blev det vaniljglass och varma hjorton... och kaffe!

Daniel mår bra och trivs med sitt jobb..... häromdagen stormade det in en massa kändisar på båten ,de flesta var görtrevlig, medans en del, tyvärr hade betett sej riktigt illa !!

men men....rötägg finns det varstans!!!

Termometern har nog hakat upp sej på 28 grader... ;)

Men vi njuter av att få sol och vitaminer!!!

Blir det för hett så är det bara att uppsöka skuggan...den möjligheten har vi inte vi regn och rusk som vi förmodligen kommer att få känna av längre fram i höst, så vi passar på att njuta nu!!

Wilma älskar denna värme (har ni hört på maken!!??) hon ligger mitt i solgasset ,helst ska det vara vindstilla!!

Ebba kryper undan i mörk skön skugga :)

Wilmas eksem börjar ge med sej....men hon medicinerar ju ganska mycket!

Idag är det sista svängen med salvan...!

Tomas ,Daniel och jag var ute och åt frukost i morse...men ungdomarna sover ännu som stockar!

Linus och bästisen Rasmus gick nog och la sej ganska sent, vi sa godnatt vid 00.30 men jag hörde dem surra/skratta efter kl 1 ;)

Idag blir det nog inte mycket gjort.... balkongen väntar på renovering,men den ligger på solsidan så vi får nog avvakta tills det blir lite mindre sol!!

Det är ganska gött att bara vara oxå.... t ex sitta på altanen;)

oops... nu kommer Tomas hem och ger mej jobb!!!!

Ebba,den rackarungen har rullat sej i hästskit!!!!!!!!!

hon måste duschas...

see ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade