Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 23 augusti 2009

Helgen

Igår var det bara regn regn och regn... hela dan!!
Så vi hyrde "Changeling" och "Marley and me" :)
Kanonbra filmer .... kan varmt rekommendera!!
Till Marleyfilmen så snyftade både Tomas och jag så vi kunde inte prata med varann, en komedi men som alltid när det är djur me' i filmen så blir det sorgligt!!
Vi fick påminnelse om att våra djur en dag måste lämna oss!!

På förmiddagen så kom folket från London och hälsade på oss, även svärföräldrarna var med.
Vi drack kaffe och hade såå trevligt, de är så lättsamma .
Ketty är ju Tomas moster.... född i sverige, gift med Richard som är född i London och deras dotter Kristina(Tomas kusin).
Vi var ju hos dem i påskas.....
De kommer till sverige minst 1 gång /år.

När de åkt hem till svärföräldrarna (de bor där medans de besöker sverige), så packade vi in oss i bilen och åkte på IKEA.... Tomas och jag har säkert nån form av rekord där;)
Vi hade tittat på nätet vilken hylla/fack vårat rumsbord skulle stå.... vi letade reda på detta, ut genom kassan och hem!!
Allt som allt ,så var vi inne på IKEA i 17 minuter ;););)
Slå det om ni kan....


Idag åt vi långfrukost.... i solen:)
Jag har tvättat och lagat fläsk kotletter.
Vid 14 tiden hämtade vi min mamma och åkte till Murberget, där var det Internationell dag så man kunde köpa små mattallrikar för 25 kronor st. och välja från olika kulturer.
Vi åt nudlar och vårrullar ;) *smaskens*
Vi träffade ett par kompisar där så vi "hängde" med dom och hade trevligt.

Sedan åkte vi hem och drack lite kaffe .... klippte gräs och tvättade ännu mer.
Nu ska vi strax äta middag... min kära mor stannar hos oss och äter.
Imorgon börjar skolan.... Blir konstigt att vara hemma själv hela dagarna igen!!!
De blir till att ta tillbaka lite rutiner...


I fredags så hyrde vi "Patrik 1,5" (superbra film!!!!) och Valkyria (jag gillar inte genren!!)
I morgon ska jag in och lämna blodprover inför operationen den 1 oktober.
Jag åker på mitt gamla jobb (Barnmottagningen) så tar min fd jobbarkompis proverna på mej:)


Jag antar att vi hörs i morgon... ha de' bra tills dess!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade