Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 10 augusti 2009

Jävla smärtdag!!!

Jag passar på att skriva några rader medans jag väntar på att Joakim blir klar.... Vi ska skjutsa honom till Linda.
Linda och Joakim och hennes föräldrar drar till Stockholm inatt... de ska förlusta sej på Grönan ;)
De kommer hem på torsdag igen....

Jag har inte så mycket att berätta idag..mer än att jag har så värk så jag tror att jag blir galen!!
Fick sprutan idag... och sköterskan konstaterade att det är för lång intervall med 3 ½ veckor mellan injektionerna!!
För er som inte vet vad som felar mej så kan jag förklara att jag producerar alldeles för mycket östrogen... så mitt bäcken + bäckenleder tror att jag är gravid JÄMT.
Detta innebär att jag har kronisk foglossning (det är 13½ år sen jag fick mitt sista barn!!) och ligament och muskler har sagt upp sej och slutat fungera.
Nu får jag antihormonsprutor för att försätta mej i klimakteriet så att mens och allt försvinner.
Därefter (nån gång i okt) så ska jag få operera bort livmoder och äggstockar!!
Efter detta kanske jag kan få tillbaka mitt liv......utan 24-timmarssmärta!?


Tomas har börjat med balkongen idag.. det blir såå jäkla fint !! ;)
Han är görduktig!!!
När allt är klart så lägger jag ut en bild;)


Wilmas eksem ser jättebra ut och det är nog snart helt läkt.

Idag gjorde jag en anmälan till vårt försäkringsbolag ang Joakims armbåge.
Nu får vi avvakta och se vad som heänder härnäst, op. eller inte??


Det är såå mysigt att ha Daniel hemma...
Kl 8 i morse var han uppe och bryggde kaffe åt oss, som vi sen satt på altanen och smuttade på :)
Joakim hade första ispasset i morse... men till min fasa så funderar han på att lägga av (efter 9 års spelande)
Jaja... det är hans beslut och det är han som ska tycka att det är roligt!!!
Vi stöttar vad han än beslutar....


Linus kompis åkte hem idag, så nu har lilleman sååååå tråkigt!!
tänk va kompisar betyder mycket i denna ålder!!!
Ev så träffas de i morgon igen...

Imorgonkväll ska vi på bio, Tomas ,Daniel , Linus och jag vill se på Harry Potter, den senaste.
Jag älskar Harry Potter!!!!!
Barnslig?! Ja.. kanske men det bjuder jag på ;)


Hoppas att ni "där ute" har det så gott ni kan....
Kraaam på er alla!!

3 kommentarer:

  1. Jag gnäller också på värken idag !
    Styrkekram på dig min vän :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Stackare!!! Lider med dig!
    Jag älskar också Harry Potter!!!! Har lästa alla böcker och sett alla filmer utom den senaste! Får jag följa med......? :-D
    Hoppas du mår bättre snart!
    kraam

    SvaraRadera
  3. Huga! Foglossningar hade jag de sista 2 graviditeterna och det är inte att leka med!:( Hoppas allt blir bra i slutänden:)
    Oh, Harry Potters sista film?
    Vill se:))
    Ha skoj!

    Tack för att du brytt dig. Känns bättre nu efter begravningen.

    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade