Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 21 augusti 2009

~~Fredag~~

Vikten står still!!!
Iof så har den ju kunnat gått uppåt oxå så jag får väl knappast gnälla!!
Men en önskan var ju att den skulle gått ner minst ett halv kilo!!
Nu är det som det är..... ;/
FORTFARANDE 77,6!!!!


Nåt som jag är väääldigt glad över att jag fått tid för operation!!!
Den 1/10 kl 07 .15 så blir jag sövd och sprättad ;)
ÄNTLIGEN!!!!!
Som jag har väntat på detta...
Jippie!!!

Vilken kanonhöst detta blir!!
Först en resa till Riga med superduper bruden L-L :)
Sen operationen som kanske ger mej mitt liv åter!!!
Kan det bli bättre???!!!
Knappast inte....

För att inte tala om hur sommaren har varit...
Inledelsevis med en resa till Värmland för att träffa lilla Lova för första gången och även då blev L-L inblandad tillsammans med Kicki och Anne med en massa goa valpar!!!!

Sen åkte vi till Norrköping och träffade den supergoa Jenny m familj !!!!!
Samtidigt blev Ebba Viltspårschamion ... WOOOW !!!
Strax efter detta så dök gulliga Marie-Louice och Micke upp .... och gav oss en kanonrolig helg
med en massa skratt och häftig upplevelse i utställningsringen ;);)
Jisses va' roligt detta var!!!!!!....


Efter detta så klagar jag INTE på en mörk höst... för dessa upplevelser tillsammans, lyser upp min vardag i flera år framöver *mys*
Jag kan ligga i min sjukhus säng och bara leeeeeee :)

KRAM till ER ALLA ;)

Nu .. för att gå tillbaka till en vanlig enkel fredag med lite regn och rusk, så önskar jag er en underbar dag och kväll ;)
Själv ska jag tillaga ugnslax med potatis och go'sås.
Till detta serverar jag Eisvine (som jag fått av min söte son Daniel).
Det är ett vin som tillagas i Tyskland....Druvor som plockas i prick -9 grader mellan jul och nyår(det var en massa speciellt med detta vin som jag glömt ska ta reda på VAD ?)
Vi får se hur detta ter sej ;)

för övrigt så har jag inte hunnit med så mycket än...
Promenerat med hundarna, snackat med trevliga grannar ;), knackat på hos pappa som inte var hemma, dammsugit, fyllt i papper inför operationen, och nu äntligen ska jag dricka lite kaffe och tugga i mej lite riskakor med lättost och en banan ;)

Ha de' ... önskar er alla en trevlig fredag!!!

1 kommentar:

  1. Tjenar bruden :)
    Du GÖR som jag tänkte !!!
    Summerar sommaren :)
    Jag ska göra det en annan dag :)
    Vilken SOMMAR...Hoppas nästa blir lika bra .
    Så glad att vi känt varandra sååååå länge och är ÄKTA vänner ..Inte fasad vänner med massa skit i hörna och det vi säger menas och att vi tar opp och löser ev meningsskiljaktigheter/konflikter och tillåter att vi tycker olika :)

    SÅååååå GLAD för din skull ang Operation !
    Önskar jag fick bli lagad också ...Tar dom 2 för 1 ?
    Trevlig helg .Hälsa alla.
    Vi måste kolla vilken dag vi ska komma !
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade