Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 22 maj 2009

Tog en härlig sovmorgon idag igen....
Självklart så blev det en sväng i skogen efter frukost.
Ebba försvann... igen.... hon blev borta i ca 5-6 minuter, jag ropade,ropade och ropade!!
Men.. Ebba hade annat för sej och brydde sej inte nämnvärt om att jag stog och gastade, Wilma däremot blev lite rålös och visste inte riktigt va hon skulle ta sej till när hon märkte att matte började härskna till!!
Tillslut kom den lilla skräcködlan... glad i hågen och svansen på topp, -"Åh ,ni hade absolut inte behövt stå och vänta på mej" !!!
Ibland får hon såna här ryck och bara försvinner.....

Jag,Daniel och Johan for till Birsta gallerian i Sundsvall, där köpte jag en svart/vit tunika och gröna örhängen... det tog 3 sekunder att skriva detta,men 3 timmar att hitta dessa 2 artiklar!!
Jag är INTE gjort för att gå i affärer.... det är en mardröm med alla dessa människor och trängsel och kö!!!! :/
Flera gånger höll jag på att ge upp.....

Nu har vi ätit Taco's och är så där behagligt mätt i magen ... och törstig!!!
Jag åt nog för mycket rå lök *mums*

Linus har nyss kommit hem från Äventyrsresan och Joakim är kvar hos sin tjej,Linda.
Han åkte till henne igår och stannade kvar över natten, jag tror att de kommer hem till oss ikväll... Hoppas jag !!!

Nu blir det soffläge en stund för mej...
Ha en trevlig kväll...

2 kommentarer:

  1. Ha,ha Är hon släkt med skatan??? bara drar o stänger av....
    Känner igen det där med shopping! För mig tar det så himlans lång tid då jag lider av beslutsångest... Fråga L-L hon har blivit tokig både en o två ggr på mig.
    Men du har ju glömt sötsakerna idg eller kommer dom senare???
    kram från V-land

    SvaraRadera
  2. Ojoj, det ligger som sagt i släktet det där med 5-6 minutarna!!! Tänk vad våra små älsklingar kan frambringa hos en....Jag blir VANSINNIG när Bella gör så där! Haha!
    Vad mysigt ni verkar haft ändå. Jag ska ta sovmorgon imorron och jag läängtar!!! Nu håller vi på att grilla och Mikael öppnade precis en flaska rött ;-)
    Ha en underbar helg och hälsa din underbara familj + de som tillkommit familjen!!!
    Stor dunderkram!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade